اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۲۰۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بائوسا: شناخت مسی از فوتبال من را غافلگیر کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین به ستایش از لیونل مسی پرداخت و تاکید کرد شناخت بسیار بالایی که اعجوبه بارسلونا از فوتبال دارد، او را شگفت زده کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اوله، ادگاردو بائوسا بعد از استعفای خراردو مارتینو هدایت تیم ملی فوتبال آرژانتین را بدست گرفته است.

او در مورد لیونل مسی و درکی که از فوتبال دارد به صحبت پرداخت و اظهار کرد: آنچه که مرا درباره مسی حیرت زده کرده است، شناخت فوتبالی بسیار بالای اوست. او همه چیز را می داند. مسی هر آنچه را که لازم باشد، درباره هم‌تیمی‌هایش و کادر فنی لازم می داند. او به مسایل ریز و درشت توجه می کند. یک ستاره بزرگ فوتبال جهان باید فوتبال را به خوبی بشناسد اما مسی من را غافلگیر کرد زیرا او بیشتر از چیزهای می‌داند که لازم است یک فوتبالیست بداند.

بائوسا ادامه داد: مسی درباره همه اطلاعات دارد و چیزی را از دست نمی دهد. او بازیکنی بسیار بزرگ و تاثیرگذار است و شناختی بسیار بالایی که از فوتبال دارد، به مربی و هم‌تیمی‌هایش کمک زیادی می کند. او شخصیتی بسیار جالب دارد.

مسی با وجود این که از بازی های ملی خداحافظی کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت از این تصمیم صرف نظر کند. به نظر می رسد سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در این تغییر موضع مسی نقش تاثیرگذاری داشته است.

بائوسا در این زمینه هم اظهار کرد: اولین چیزی که از مسی خواستم این بود که از او درخواست یک جلسه کردم. به محض اینکه او موافقت کرد، فهمیدم مشکلی با هم نخواهیم داشت. همه صحبت ما درباره فوتبال بود. هدف من قانع کردن او نبود بلکه فقط می‌خواستم با او صحبت کنم. خاویر ماسکرانو در بارسلونا از من پذیرایی کرد. بعد از صحبت کردن با این دو بازیکن، به آنها گفتم برای دیدار آینده آرژانتین به هر دوی‌شان نیاز دارم و به تیم ملی دعوتشان می کنم. این‌گونه بود که همه چیز به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج