اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۲۳۲۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

لمپارد: مربیگری در چلسی فوق العاده خواهد بود

اسطوره باشگاه چلسی که در حال حاضر در لیگ آمریکا بازی میکند ضمن اعلام این موضوع که پس از بازنشستگی از فوتبال به مربیگری خواهد پرداخت اعلام کرد که مربیگری چلسی یکی از رویاهای او است.

وب سایت نود: اسطوره باشگاه چلسی که در حال حاضر در لیگ آمریکا بازی میکند ضمن اعلام این موضوع که پس از بازنشستگی از فوتبال به مربیگری خواهد پرداخت اعلام کرد که مربیگری چلسی یکی از رویاهای او است. این هافبک خلاق در سال ۲۰۱۴ پس از ۱۳ سال حضور فوق العاده در حالی استمفورد بریج را ترک کرد که با شکستن رکورد گلزنی بابی تامبلینگ برترین گلزن تاریخ چلسی بود، او یک سال را به طور قرضی در منچستر سیتی بازی کرد و پس از آن به نیویورک اف سی آمریکا ملحق شد. با اینکه لمپارد در لیگ آمریکا آمار نسبتا خوبی داشته است اما دوران فوتبال این هافبک خلاق به انتهای خود نزدیک می‌شود. لمپارد پس از خداحافظی از فوتبال به فکر مربیگری خواهد بود، وی مربیگری در چلسی را رویایی اعلام کرد که ممکن است روزی به حقیقت بپیوندد. او در مصاحبه با اسکای اسپورتس اعلام کرد:

پس از اینکه دوران فوتبالم به پایان برسد دوست دارم مربیگری را شروع کنم. هرچند که می‌دانم آرزوی بسیار عجیبی دارم اما دوست دارم تنها در چلسی مربیگری کنم. اگر آن‌ها من را بخواهند و من شرایط خوبی برای مربیگری چلسی داشته باشم رویایم به حقیقت خواهد پیوست. مربیگری در چلسی یکی از برجسته‌ترین اتفاقات ممکن برای هر مربی خواهد بود چرا که چلسی یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. من یکی از اعضای باشگاه چلسی هستم و دوست دارم به خانه‌ام بازگردم. ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا به آرزویم برسم اما نمی‌توانم پنهان کنم که مربیگری در چلسی یکی از آرزوهای بزرگ من است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاشقتم فرانکی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج