اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۲۵۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رونالدو و تغییراتی که به‌ سود رئال خواهد شد

در فصول گذشته به خصوص دو فصل اخیر، کریستیانو رونالدو را در هفته های پایانی تحلیل رفته و کم رمق دیده ایم.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو در حال حاضر برنامه ای را دنبال می کند که هم به نفع او خواهد شد و هم به نفع رئال مادرید: توجه به کوچکترین جزئیات برای اینکه در انتهای فصل بتواند در اوج آمادگی بدنی قرار داشته باشد. اتفاقی که اخیرا شاهدش نبوده ایم و او را همواره بی رمق در هفته های پایانی دیده ایم؛ اما مصدومیت در فینال یورو ۲۰۱۶ و دیر اضافه شدن به تمرینات و بازی های رئال، سبب شده تا رونالدو ناخواسته در روندی متفاوت نسبت به گذشته قرار بگیرد.
رونالدو و تغییراتی که به‌ سود رئال خواهد شد

فوق ستاره پرتغالی، همیشه دوست دارد بازی کند و این مساله در انتهای هر فصل به ضرر او تمام می شود. او جمعه گذشته با تیم ملی پرتغال ۴ گل به آندورا زد یعنی یکی بیشتر از تعداد گل هایی که او در ۶ بازی گذشته برای رئال به ثمر رسانده است(۳).
این آمار را با دو فصل گذشته نمی توان قیاس کرد. به طور مثال رونالدو فصل گذشته پس از ۶ بازی، ۱۰ گل برای رئال زده بود، ۵ گل در لالیگا(همه در مقابل اسپانیول) و ۵ گل نیز در لیگ قهرمانان.
ایده ی رونالدو در فصل جاری، رسیدن از حداقل ها به حداکثر است. او شاید شروع خوبی نداشته اما قصد دارد در ماه آوریل که مسیر رئال چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان سخت و دشوار می شود، در اوج آمادگی بدنی و ذهنی قرار داشته باشد.
رونالدو و تغییراتی که به‌ سود رئال خواهد شد

رونالدو فصل گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی به میدان برود و سه گلش به ولفسبورگ در یک چهارم نهایی، آخرین گل های او در این تورنمنت(فصل گذشته) بودند.

رونالدو همچنین هفته های 35 و 36 لالیگا را نیز از دست داد هرچند که او در 8 بازی انتهای فصل توانست 7 گل برای کهکشانی ها به ثمر برساند.
سه فصل پیش نیز رونالدو به دلیل مصدومیت، فینال کوپا دل ری برابر بارسلونا را از دست داد و در هفته های 32، 33، 37 و 38 لالیگا نیز حضور نداشت.

فوق ستاره در سه فصل اخیر، شروعی طوفانی در لالیگا و لیگ قهرمانان داشته و آمار فعلی او را نمی توان با سه سال گذشته مقایسه کرد اما با تغییر استراتژی رونالدو حتی اگر ناخواسته باشد، رئال می تواند امیدوار باشد که بهترین بازیکنش را در هفته های پایانی فصل، قبراق تر و سرحال تر در اختیار داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج