adexo3
۴۰۲۹۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قبل از دیدار با ایران:

اشتیلیکه: تاریخ‌سازی می‌کنیم و رکورد را می‌شکنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با بیان اینکه تیمش بازی حساسی برابر ایران دارد، گفت: ما به ایران آمدیم تا یک بازی جوانمردانه را ارائه دهیم و ضمن تاریخ‌سازی رکورد ایران را بشکنیم.

خبرگزرای مهر: سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با بیان اینکه تیمش بازی حساسی برابر ایران دارد، گفت: ما به ایران آمدیم تا یک بازی جوانمردانه را ارائه دهیم و ضمن تاریخ‌سازی رکورد ایران را بشکنیم.

اولی اشتیلیکه در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه تیمش با ابران که ظهر امروز در سالن کنفرانس آکادمی ملی فوتبال برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: این دیدار بازی مهمی میان تیم های اول و دوم گروه است و هر دو تیم از اهمیت و حساسیت این مسابقه اطلاع دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی که تیمش در دیدارهای گذشته برابر ایران شکست خورده است ادامه داد: همانطور که خدمت‌تان گفتم حساسیت این مسابقه بالاست. ما به ایران آمدیم تا یک بازی جوانمردانه را ارائه دهیم و هر دو تیم باید به هم احترام بگذارند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار کره ای مبنی بر اینکه که آیا تجربه شکست برابر ایران به شما کمک می کند که در این مسابقه به پیروزی برسید یا خیر، افزود: استادیوم در آن مسابقه کاملا پر نشده بود و بازی دوستانه بود، ما انتظار داریم ورزشگاه کاملا پر و فشار بیشتری روی ما باشد. دو سال پیش هم ایران یک بازی کاملا تدافعی مقابل ما ارائه داد و فکر نمی کنم فردا بخواهد به آن شیوه بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی در خصوص علت اینکه بازیکنان کره در بدو ورود به ایران ماسک زده‌اند، تصریح کرد: ما معمولا درکشور خودمان هم از این ماسک ها استفاده می کنیم تیم ملی ما وقتی به کشورهای دیگر سفر می کنند از این ماسک ها استفاده می کنند اما در خصوص مشکلاتی مانند نشان دادن مشت دست ما باید بگویم این یک موضوع معمول است و ما معمولا پیش از بازی هایمان این کار را می کنیم.

وی افزود: ما به ایران آمدیم تا فردا یک بازی جوانمردانه را به نمایش بگذاریم. مسائل غیرفوتبالی باعث تحریک هوادارانی که در ورزشگاه حضور دارند، می شود و ما برای تحریک هواداران نیامدیم و امیدواریم تیمی که شایسته است و بازی بهتری ارائه می دهد به برتری برسد.

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی در پاسخ به پرسش خبرنگار کره‌ای مبنی بر اینکه تاثیر هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی روی عملکرد بازیکنان شما چقدر خواهد بود، گفت: معمولا بازیکنان‌مان در چنین شرایطی می‌توانند بازی کنند در بازی با چین هم ورزشگاه پر شده بود و بازیکنان توانستند بازی را کنترل کنند البته داورها هم باید این موضوع را کنترل کنند.

وی در واکنش به صحبت های بازیکن تیم کره در خصوص امنیت تهران و مردم تهران گفت: ما دو، سه روز است که در ایران هستیم و کاملا از حضور در ایران راضی هستیم و همه چیز مهیا بوده، کشور ما یک کشور دموکراتیک است و در طول تاریخ تلاش کردیم دموکراسی را داشته باشیم. از این نظر هر کس می تواند اظهار نظر خودش را داشته باشد و از نظر مربی کار من می تواند مورد انتقاد قرار گیرد و شخصا نمی توانم وارد این موضوع شوم و اگر این نظر بازیکن من باشد او به طور شخصی و آزاد این نظر را بیان کرده است.

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به سوال خبرنگار کره ای مبنی بر اینکه در بازی های مقدماتی ۲۰۱۰ کره مقابل ایران در تهران به تساوی رسید و در ۲۰۱۴ بازی را واگذار کرد، هدف شما از مسابقه فردا چیست گفت: هدف بازیکنان ما وقتی پایشان را به زمین می گذارند کسب پیروزی است. بازیکنانم مسلما برای پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت.

اشتیلیکه در پایان در خصوص اینکه تیم ملی ایران با کارلوس کی‌روش مقابل کره هیچ وقت شکست نخورده و همیشه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته، گفت: همانطور که گفتم بازی فردا میان دو تیم اول گروه است و ما فردا مسابقه ای در بالاترین سطح آسیا را شاهد هستیم اما در خصوص پیروزی های متوالی ایران در برابر کره باید بگویم ما از ۲۰۱۵ تا الان تنها دو شکست داشتیم که این نشانه خوبی محسوب می شود، ما می‌خواهیم فردا تاریخ سازی کنیم و این رکورد را بشکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج