اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۳۹۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: با بچه‌ها نمی‌توانیم قهرمان شویم

سرمربی آرسنال عنوان کرد این تیم مادامی که به حضور بازیکنان جوان در تیم خود پایبند باشد، نباید انتظار قهرمانی داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی آرسنال عنوان کرد این تیم مادامی که به حضور بازیکنان جوان در تیم خود پایبند باشد، نباید انتظار قهرمانی داشته باشد.

آرسنال بیش از ۱۰ سال است که نتوانسته قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. البته آنها در این مدت دو بار قهرمانی در جام حذفی را کسب کردند و فصل گذشته نیز با شکست چلسی، قهرمان جام اتحادیه شدند. این افتخارات برای باشگاهی مثل آرسنال کافی نیست. از سویی آرسن ونگر فرانسوی معتقد است سیاست‌هایی که باشگاه آرسنال داشته است، به او این اجازه را نداد تا برای قهرمانی تلاش کند.

ونگر در این زمینه اظهار کرد: برای این که شما فوتبالیست حرفه‌ای باشید، باید حداقل ۲۳ سال زمان داشته باشید. قبل از آن شما ممکن است چند بازی خوب را داشته باشید ولی در ادامه دوران اوج خودتان را به زودی از دست می دهید و در نهایت، با برگزاری چند بازی متوسط و ضعیف از دوران اوج‌تان فاصله می گیرید. البته ممکن است یکی دو استعداد بزرگ این قاعده را نقض کند؛ مانند بازیکنانی همچون هکتور بیرین و یا الکس آیوبی.

ونگر در ادامه گفت‌: اگر به تیم‌های ملی نگاه کنید، می بینید که هیچ وقت نشده یک تیم با چند بازیکن جوان قهرمان یک تورنمنت شود چراکه برای قهرمانی در یک تورنمنت بزرگ علاوه بر جنبه فیزیکی، به نوعی برتری ذهنی نیز نیاز داریم و این برتری ذهنی در بازیکنان با تجربه قرار دارد. باید تجربه کافی داشته باشید تا به این مهم دست پیدا کنید.
در آرسنال در طول یک دهه گذشته، بازیکنانی نداشتم که چنین قابلیتی را در خود داشته باشند. در واقع باید بگویم نمی‌شود با یک مشت بچه قهرمان شد. در طول سال‌های گذشته، سیاست باشگاه پرورش استعدادهای جوان بوده و در این امر خوب ظاهر شدیم. برای قهرمانی به بازیکنانی نیاز داریم که بین ۲۵ تا ۳۰ سال داشته و در فرم خوبی قرار داشته باشند. چیزی که در این فصل در آرسنال می بینیم همین است.

آرسنال شنبه باید در لیگ برتر انگلیس در برابر سوانزی به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج