اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۴۲۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انریکه: پیکه می تواند مربی و رئیس بارسا شود

لوئیس انریکه امروز در نشست خبری بازی فردا برابر دپورتیوو حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

ورزش سه: بارسلونا پس از شکست مقابل سلتا فردا در نوکمپ پذیرای دپورتیوو خواهد بود؛ تیمی که در دو فصل گذشته دو بار متوالی موفق شد بارسا را در خانه اش ۲-۲ متوقف کند و در هر دو بازی نیز ابتدا بارسلونا ۲-۰ پیش افتاده بود.
انریکه در مورد این بازی گفت: " نه فقط دو تساوی اخیر مقابل دپورتیوو در نوکمپ که بازگشت به لالیگا پس از شکست مقابل سلتا به ما انگیزه فراوانی داده است. دپور دو هفته برای این بازی وقت داشته و خود را به خوبی آماده کرده است. بازی فردا آزمون مهمی برای ما محسوب می شود."
جرارد پیکه، رئیس آینده بارسلونا: " من مصاحبه تلویزیونی او را ندیدم ولی اخبار مربوط به آن را خوانده ام. او در مورد دلیل خداحافظیش از تیم ملی به روشنی پاسخ داد و در مورد اهداف آینده اش نیز به همچنین.

جرارد اکنون از بازی برای بارسا لذت می برد و وقتی فوتبال را رها کند، می تواند مربی یا رئیس این باشگاه شود چون او یک بارسایی متعصب است."
الکس ویدال: " فردا سرجی روبرتو را نداریم و الکس همراه با دیگر بازیکنانی که وارد فهرست خواهند شد، شرایط حضور در ترکیب ثابت را دارد. می دانم که شما به اخبار مربوط به ویدال علاقه دارید و باید بگویم که شاید الان او وضعیت مناسبی ندارد ولی در دوران مربیگری من بوده اند بازیکنانی که روی آنها حساب نمی کردم ولی بعد تبدیل به مهره ای غیر قابل جانشین شده اند."
مصدومیت سوارز: " او که در این مورد به من چیزی نگفته و فردا با ما خواهد بود. طبیعی است که ملی پوشانی که دیر به تمرینات بر می گردند و مسافتی طولانی را طی کرده اند، ناآماده تر از سایرین باشند ولی فکر نمی کنم او مصدوم باشد و شرایط او را خوب دیدم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج