اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۴۷۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قربانی: استقلال به من متکی نیست

مهاجم استقلال به خاطر مصدومیت بازی با سیاه جامگان را از دست داد و گفت: من از اینکه نمی‌توانم استقلال را در این بازی همراهی کنم بسیار ناراحت هستم.

خبرآنلاین: علي قرباني جدال با سياه‌جامگان را از دست داد تا بدشانس بزرگ این بازی لقب بگيرد. او خيلي دوست داشت با حضور در اين مسابقه تعداد گل‌هايش را افزايش دهد اما هرچه تلاش كرد بي‌فايده بود و پزشكان مجوز بازي كردنش را صادر نكردند!
قبلاً گفته بودي به بازي مي‌رسي اما نشد.
متأسفانه بله، من فكر مي‌كردم اين اتفاق بيفتد و بتوانم به بازي با سياه‌جامگان برسم اما با آزمايش و تست‌هايي كه دادم پزشك استقلال صلاح دانست بازي نكنم.
مشكل تو از ناحيه زانو بود؟
من با ضربه شديدي در بازي با ملوان نوين روبه‌رو شدم. اين ضربه آن‌قدر شديد بود كه باعث خونريزي در ناحيه چهارسر پايم شد. خيلي درد كشيدم و برخلاف آن چيزي كه فكر مي‌كردم به بازي نرسيدم، اين قسمت من بود و بايد بپذيرم.
حس بدي داري؟
من از اينكه نمي‌توانم استقلال را در اين بازي همراهي كنم بسيار ناراحت هستم. دوست داشتم به ميدان مي‌رفتم تا با تمام وجود براي استقلال بازي كنم. حالا از تهران دعا مي‌كنم تا استقلال با دست پر و پيروزي بر سياه‌جامگان زمين مسابقه را ترك كند.
جاي خالي تو حس نمي‌شود؟
نه استقلال اين‌قدر بزرگ است كه متكي به يك نفر نيست و نبودن علي قرباني در اين بازي كوچك‌ترين تأثيري در عملكرد تيم نخواهد داشت. بازيكنان ديگر جايم را پر مي‌كنند.
از چه زماني با استقلال استارت مي‌زني؟
در صحبت‌هايي كه با پزشكان استقلال داشتم اگر اتفاق خاصي رخ ندهد از يكي، دو روز ديگر استارت دوباره‌اي با استقلال زده و تمريناتم را آغاز مي‌كنم. جا دارد از كادر پزشكي استقلال كه در اين مدت زحمات زيادي را برايم كشيدند تشكر ويژه‌اي داشته باشم.
با منصوريان در اين باره حرف زدي؟
او پيگير وضعيت من است و هر روز حالم را مي‌پرسد. او مي‌گويد خوب به پايت برس و بعد از اينكه به طور كامل خوب شدي برگرد و من روي تو حساب كرده‌ام. علي‌آقا با حرف‌هايش به همه بازيكنان روحيه مي‌دهد. من اميدوارم با ايشان بتوانيم در ليگ برتر و جام‌حذفي نتايج خوبي را گرفته و دل هواداران را شاد كنيم.
بازي با سياه‌جامگان را پيش‌بيني كن.

به اميد خدا و با تدابير كادر فني، تلاش‌هاي بازيكنان و حمايت هواداران به پيروزي مي‌رسيم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج