adexo3
۴۰۴۸۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فنایی: بیرانوند در خروج ها بهتر شده است

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس می تواند قهرمان شود اما مثل فصل گذشته هجومی و چشم نواز بازی نمی کند.

کاپ: داوود فنایی درباره وضعیت تیم پرسپولیس اظهار داشت: تیم پرسپولیس امسال در فاز دفاعی شرایط بهتری دارد و از دروازه بان و مدافعان کارآمدتری برخوردار است و خوشبختانه تا اینجای کار نتایج خوبی گرفته و می تواند مدعی شماره یک قهرمانی باشد. البته پرسپولیس برای اینکه در فاز دفاعی وضعیت بهتری داشته باشد همچون سال گذشته خیلی هجومی و چشم نواز بازی نمی کند فصل قبل ما در تیم ذوب آهن سه بازی مقابل پرسپولیس داشتیم و آنها چند بار با گلر ما تک به تک شدند و موقعیت های بسیار خوبی داشنتد اما پرسپولیس امسال مثل فصل قبل موقعیت گل خلق نمی کند اما در فاز دفاعی خیلی بهتر و قوی تر شده و می بینید چند بازی است که بدون گل خورده زمین را ترک کرده است. فکر می کنم برانکو برای ترمیم نقاط ضعف سیستم دفاعی در سبک بازی تیمش تغییرات ایجاد کرده است.

وی درباره مدعیان قهرمانی لیگ گفت: به نظرم تراکتور و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی هستند ورقابت تنگاتنگی با هم خواهندداشت. استقلال هم بهتر می شود و به شرایط مطلوب بر می گردد.پرسپولیس اگر هوشیار باشد و وارد حاشیه نشود می تواند امسال قهرمان شود اما در این مسیر رقیب سرسختی مثل تراکتورسازی خواهد داشت.

وی درباره نتایج اخیر تیم ملی بیان داشت: مهم این بود که تیم ملی برنده شود و راه صعود را هموار کند. خوشبختانه بردیم اما معتقدم وقفه های لیگ به باشگاه ها لطمه می زند. ما نباید هدف مان این باشد که فقط به جام جهانی صعود کنیم. به هرحال باید اهداف بلندتر و بهتری هم داشته باشیم.

مربی سابق ذوب آهن درباره عملکرد بیرانوند خاطرنشان کرد: اینکه بیرانوند در چند بازی گل نخورده نشان می دهد که عملکرد خوبی داشته است ولی کلا تیم ملی به گونه ای بازی می کند که فشار چندانی روی دروازه تیم ملی نمی آید و وقتی به هرحال گلر موقعیت تک به تک را بگیرد و شوت را مهار کند یا در ضدحملات موقعیت خطرناک سلب کند بهتر می توان درباره توانایی گلر صحبت کرد.هر چند مجموعا بیرانوند روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و نوع بازی تیم ملی موجب شده فشار کمتر در بازی تیم ملی را شاهد باشیم من قبلا در نحوه خروج بیرانوند از دروازه حرف هایی را زده ام و الان می بینم که این خروج ها بهتر شده است.

فنایی درباره نیمکت نشینی علیرضا حقیقی گفت: اینکه کدام گلر بازی کند نظر کی روش و گاسپار است امیدوارم علیرضا در تیم باشگاهی بازی کند چون صرف تمرین کردن خیلی کاربرد ندارد و مهم این است که دروازه بان در شرایط مسابقه باشد. حقیقی یکی از بهترین گلرهای فوتبال ماست و امیدوارم بتواند در یک تیم بازی کند و همیشه در اوج باشد او در جام جهانی واقعا عملکرد خیره کننده ای داشت و مدت ها فیکس تیم ملی بوده و می تواند روزهای خوبش را در فوتبال تکرار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج