adexo3
۴۰۵۰۷۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

عصبانیت سرمربی پرسپولیس در نشست مطبوعاتی

برانکو، معادله رضائیان را حل کن!

اصرار یکی از خبرنگاران حاضر در نشست مطبوعاتی و سوالات صریح او درباره بازی ندادن رامین رضائیان و ارتباط دادن این مساله به اختلاف بین کی‌روش و برانکو باعث عصبانیت سرمربی پرسپولیس شد.

ورزش‌سه: برانکو که بعد از پیروزی ۳ بر صفر و قاطع مقابل نفت، با انتظار تقدیر و تشویق وارد نشست شده بود، خیلی سریع با سوالاتی مواجه شد که البته قابل انتظار هم بود چراکه هواداران پرسپولیس در طول مسابقه چنان به تشویق رامین رضائیان پرداخته بودند که انگار برد فوق‌العاده پرسپولیس چندان راضی‌شان نکرده است.

پرسپولیسی‌ها که بعد از نمایش درخشان رامین انتظار حضور او در ترکیب تیم را داشتند، به این خواست حداقلی قانع شدند که رامین به عنوان تعویض سوم وارد زمین شود اما برانکو در نهایت صادق محرمی را به عنوان سومین تعویض به زمین فرستاد و رضائیان را دوباره 90 دقیقه روی نیمکت کاشت.
رضائیان که بعد از بازی شایعه قهرش از تیم شنیده می‌شد در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد برای تمرین از کادرفنی اجازه گرفته و به همین دلیل از تیم جدا شده اما با انتشار یک پست دیگر مشخص می‌شود که او واقعا تاب نیمکت‌نشینی را ندارد البته او این پست را خیلی زود پاک کرد تا نشان دهد همچنان به تیم وفادار است. اگرچه حسین ماهینی امروز باز هم نمایش فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و اولین گل پرسپولیس را هم از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نفت کرد.
برانکو در نشست مطبوعاتی بارها روی این جمله تاکید کرد که به هیچ وجه قصد ندارد رضائیان را تنبیه کند و اصولا هیچ بازیکنی را تنبیه نخواهد کرد و موضوع اختلاف با کی‌روش و تاثیر آن روی سرنوشت رضائیان هم کاملا منتفی است. او همچنین از خبرنگاران خواست به جای تاکید روی مساله رضائیان از بازی خوب بازیکنانی مثل حسینی، ماهینی، انصاری و البته ربیع‌خواه تمجید کنند. در این زمینه البته حق با برانکوست چراکه رضائیان یک دفاع راست است و نمی‌شود او را در پست دیگری بازی داد مگر اینکه حسین ماهینی به سمت دیگری برود و جا را برای رامین باز کند یا اینکه برانکو به فکر استفاده از این بازیکن در یک پست جلوتر باشد که با توجه به حضور ثابت او در تیم ملی این مساله منتفی است.

در این شرایط، موضوع رضائیان یک پرونده باز شده باقی می‌ماند از طرفی اکثر بحث‌ها به جای صحبت روی نمایش خوب پرسپولیس متوجه این بازیکن شده و از طرف دیگر حالا خبرنگاران به خود حق می‌دهند تصمیمات برانکو را که غالبا در فضایی امن به کار فنی مشغول بود، زیرسوال ببرند. همچنین یک پیغام عجیب از سوی مهدی طارمی که به برانکو توصیه کرده از رامین کم‌کم استفاده کند، مزید بر این داستان‌هاست.
البته همه این‌ها بخش‌های جدانشدنی فوتبال است. اما تفاوت یک سرمربی معمولی و بزرگ در همین لحظات مشخص می‌شود؛ برانکو فعلا از موضع خود کوتاه نیامده و شاید به این دلیل از رامین استفاده نکرد که می‌خواست به هواداران پیغام بدهد صدرنشینی تیم او معطل هیچ بازیکنی نیست؛ اما فقط این بخشی از معادله داغ صدرنشین لیگ است. معادله‌ای که ادامه خویشتن‌داری رضائیان و البته درک شرایط از سوی برانکو آن را حل خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعاجای تاسف داره که برانکو روتحت فشارقرارمیدن برارامین اخه اگه یه زره انصاف داشته باشیدمیفهمیدکه ماهینی خیلی بهتره

    • بدون نام

      رامین رضاییان بهتر است به تیم نفت تهران برود و علی دایی را یاری کند تا هم بازی کند و هم مثمر ثمر باشد

    • حمید

      متاسفانه برانکو دروغ می گوید.اگر راست می گفت با پنج دقیقه بازی دادن ایشان را تنبیه می کرد یا اصلا مانند یک مربی جنتلمن ایشان را نمی پذیرفت.رضایی هم باید صبر و تحمل باید داشته باشد ،وگر نه فوتبالش نابود می شود

    • 6 4

      آقای برانکو تو که نمی خواستیش چرا آوردیش بهونه کردی آماده نیستش.آیا یه بازیکن نا آماده میاد تو بازی ملی اونم مقابل کره پاس گل میده؟بنظرم حسین تو دفاع عالیه بیاد کنار سید جلال محمد بره پست خودش .رامین بازی کنه چون خیلی عالیه به نفع پرسپولیسه.پارسال یه اشتباه کردی هر چی بهت گفتند سید جلال قبول نکردی باعث شد قهرمانی رو از دست بدیم.منافع تیم از هر چی مهمتره.

    • علی

      سلام دوستان، وقتی تیم خوبه چرا باید ترکیبش عوض بش، سه گل مگه کمه، حالا اگه تیم تو بحران باشه بعد باید در این مورد بحث کرد،، البته ما خوشحالیم که بازیکن آماده ای داریم، پس کار رو به اهلش بسپاریم و از بازی خوب تیممون لذت ببریم،، در پناه حق

    • بدون نام

      اون موقع که طارمی برگشت و بازی بهش دادن هر روز تیتر میزدید که اقتدار برانکو کجاست؟؟؟؟؟
      بعد که رامین برگشت دوباره همینو گفتین
      حالا هم که بازی نمیده میگید چرا لج کرده
      شما حاشیه درست نکنید روزتون شب نمیشه؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج