اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۵۲۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امری: تیمی نیستیم که می‌خواهم

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر نانسی رضایت دارد اما تاکید کرد تیمش هنوز آنطور که می‌خواهد نیست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از Elsport، پاری سن ژرمن در هفته نهم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف نیس رفت و توانست در این بازی خارج از خانه با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. برای پاریسی ها در این دیدار لوکاس مورا و ادینسون کاوانی گلزنی کردند تا این تیم با تفاضل گل بهتر نسبت به موناکو به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

اونای امری در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و به آنچه که شایسته‌اش بودیم دست پیدا کردیم. برای این که فضا در اختیار حریف ندهیم، در بعضی از دقایق بازی دفاع کردیم. طبیعی بود که بعضی اوقات تیمم عقب بکشد و دفاعی بازی کند. مهم پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: لوکاس مورا نشان داد به روزهای اوج نزدیک شده است. حاتم بن عرفا هم شب خوبی را پشت‌سر گذاشت اما درباره خسه رودریگس هم باید بگویم که او باید به تلاش خود ادامه بدهد و رفته رفته بهتر خواهد شد. هنوز پاری ‌سن‌ ژرمن تیمی که می خواهم نشده است اما خوشبختانه در این دیدار هم پیروز از میدان خارج شدیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ فرانسه، نیس با ۲۳ امتیاز در صدر قرار دارد و با نزدیک ترین تعقیب کننده خود که پاری سن ژرمن است، چهار امتیاز اختلاف دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج