adexo3
۴۰۵۴۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حاتمی: در روز بدمان هم امتیاز گرفتیم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: مقابل سایپا در روز بدمان بودیم اما اینکه در روز بدمان یک امتیاز از دیدار سخت خارج از خانه مقابل سایپا کسب کردیم، جای خوشحالی دارد.

خبرگزاری فارس: فرزاد حاتمی این روزها به عنوان مهاجم برای تراکتورسازی به میدان می‌رود و عملکرد موثری در خط حمله قرمزپوشان تبریزی دارد.

حاتمی در مورد شرایط تیمش صحبت‌های زیر را انجام داد:

در مورد عملکرد تیم‌تان در دیدار مقابل سایپا صحبت می‌کنی؟

مقابل سایپا بازی فیزیکی را مشاهده کردیم و برخوردهای بازیکنان در طول مسابقه زیاد بود. سایپا با یک ترکیب دفاعی پا به میدان گذاشت و فقط چشم به ضد حملات و ارسال توپ‌های بلند پشت مدافعان ما جهت استفاده از سرعت مهدی ترابی و غلامرضا رضایی را داشت. متأسفانه ما هم در روز بدمان بودیم اما خوشحالیم که در روز بدمان توانستیم با یک امتیاز زمین را ترک کنیم و چشم انتظار مسابقه بعدی باشیم.

تعطیلات لیگ چقدر در عملکرد نه چندان مطلوب تراکتورسازی در بازی دیروز موثر بود؟

برای همه روشن است که باید تعطیلات لیگ می‌تواند تأثیر منفی روی عملکرد تیم‌ها بگذارد اما فراموش نکنید این تعطیلات برای تیم ملی و باید به این مسئله احترام بگذاریم. ما به خاطر اینکه تیم ملی در شرایط آرمانی قرار داشته باشد باید با این مسئله کنار بیاییم و مشکلی نداریم.

تراکتورسازی روز گذشته صدرنشینی را از دست داد. نگران این مسئله نیستید؟

مطمئن باشید جدول مسابقات تا آخر لیگ دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. خیلی اتفاقات در ادامه خواهد افتاد و نمی‌توان از الان چیزی را تمام شده دانست.

این روزها به عنوان مهاجم ثابت استفاده می‌شوید و سایر بازیکنان مثل ادینیو بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کند.

اینکه چه بازیکنی درون زمین قرار بگیرد نظر کادر فنی است. در چند مسابقه هم من روی نیمکت حضور داشتم. باید ببینیم تفکر کادر فنی برای مسابقه چیست و چه نفراتی را استفاده می‌کنند. مهم‌ترین مسئله موفقیت تیم و کسب نتیجه است.

این روزها از تراکتورسازی و پرسپولیس به عنوان شانس‌های اول قهرمانی یاد می‌شود.

هنوز زود است که بخواهیم در مورد این مسئله صحبت کنیم. استقلال تا چند هفته پیش قعرنشین بود اما اکنون در رده هفتم قرار داد.نمی‌توانیم چیزی را تمام شده بدانیم. اینکه بخواهیم از الان مدعیان اصلی قهرمانی را معرفی کنیم کاری آماتوری است. شاید بتوان ۴-۵ گزینه را شانس قهرمانی دانست ولی مطرح کردن نام دو تیم با قطعیت درست نیست.

این هفته باید با فولاد خوزستان بازی کنیم که در چهار بازی اخیر گلی دریافت نکرده است.

خوشبختانه به جز پرسپولیس هر تیمی که به تبریز آمده مقابل ما دروازه خود را باز شده دیده است. مطمئنا بازی سختی داریم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این دیدار نتیجه بگیریم. می‌خواهیم با کسب سه امتیاز و لغزش احتمالی پرسپولیس به صدر جدول بازگردیم.

مسابقه با فولاد هم با نظر مساعد قلعه‌نویی قرار است در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شود.

این مسئله صددرصد به ما لطمه می‌زند. متأسفانه هنوز چمن ورزشگاه یادگار امام آماده نشده و ما نمی‌توانیم در این زمین به میدان برویم. می‌دانید ما در زمین اختصاصی تراکتورسازی که این روزها در آن بازی می‌کنیم تمرینات‌مان را برگزار می‌کردیم. ما به خاطر اینکه مکان بازی و مسابقه‌مان فرق کند تمرینات‌مان را به زمین دیگری منتقل کردیم که شرایط خوبی ندارد. امیدوارم هرچه زودتر ورزشگاه یادگار شرایط برگزاری بازی‌ را پیدا کند و بتوانیم در این زمین به میدان برویم تا تماشاگران هم حضور پرشورتری در ورزشگاه داشته باشند.

مثل اینکه تراکتورسازی هم این روزها درگیر مشکلات مالی است.

مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تیم به مشکل بر نخورد. امیدوارم مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

و صحبت پایانی؟

امیدوارم در بازی مقابل فولاد خوزستان هواداران باز هم در کنار ما حاضر شوند و تیم را مورد حمایت قرار دهند و در نهایت با کسب ۳ امتیاز کارمان را مقابل فولاد به پایان برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج