اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۵۸۰۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

منصوریان: مشهد، خانه استقلال است

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به تشکر و قدردانی از حضور و حمایت همه جانبه هواداران این تیم در مشهد و بازی با سیاه جامگان پرداخت.

ورزش سه: سرمربی استقلال در همین خصوص به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: استقلال در مشهد به هیچ وجه تنها نبود و حمایت پر تعداد و پرشور هواداران عزیز خود را همراه داشت. به عنوان نماینده مجموعه باشگاه استقلال از کلیه هواداران عزیزمان که در مشهد حامی تیم بودند، تشکر و قدردانی می کنم. استقلال از زمان ورود به شهر مشهد و در فرودگاه، مقابل هتل، حضور در استادیوم و زمان بازگشت به تهران در فرودگاه مشهد مورد استقبال گرم هواداران خود قرار گرفت. می توانم به صراحت بگویم مشهد یک پایگاه بسیار خوب برای استقلال است و بدون تردید از این پس هر زمان استقلال برای انجام بازی راهی مشهد شود، انگار در خانه خود بازی می کند.
وی افزود: در استادیوم هم هواداران استقلال سنگ تمام گذاشتند و همواره حامی و پشتیبان تیم محبوب خود بودند که این اتفاق بسیار خوب و مثبتی برای تیم ما به حساب می آید و انرژی مثبت زیادی را به تیم تزریق کرده است.
سرمربی استقلال در ادامه اظهار داشت: اگر هر زمان بخواهم صحبت و یا موضعی داشته باشم و حرفی را خطاب به هواداران عزیز و یا جامعه فوتبال بیان کنم، این کار را از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال و یا رسانه های رسمی و قابل اعتماد انجام خواهم داد. متاسفانه گاهی اوقات شاهد هستیم که مسائلی در قالب صحبت در محفل خصوصی، شنیده ایم و یا صحبتهای سرمربی در داخل تمرین منتشر می شود که به هیچ وجه درست نیست و موضع من به حساب نمی آید. چنین مطالبی اصلا و ابدا مورد تایید بنده نیست و انتشار اینگونه اخبار کاری غیر حرفه ای و کاملا نادرست است. من اگر حرفی داشته باشم، با صراحت و به صورت رسمی اعلام می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقاى منصوريان اگه مامشهدى هستيم وازقوم وخويش ودوست خودمون خبرداريم كه اكثرا پرسپوليسى هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج