adexo3
۴۰۵۹۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شجاعیان: در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به خاطر پست بازی‌ام در تیم ملی، در گسترش فولاد هم در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم.

خبرگزاری ایسنا: "داریوش شجاعیان" درباره برتری سه بر صفر گسترش فولاد مقابل پدیده، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم بعد از چندین هفته بدشانسی، به برتری برسیم. در این دیدار سه گل به ثمر رساندیم، ولی چهار پنج موقعیت خطرناک گلزنی را هم از دست دادیم.

وی با بیان این که این برد زمینه ساز پیروزی‌های آینده است، افزود: باید تمام تلاش مان را انجام دهیم تا این روند رو به رشد را حفظ کرده و به رتبه‌های بالای جدول دست یابیم.

شجاعیان با بیان اینکه گسترش فولاد در بحران قرار نداشت، اظهار کرد: به خاطر عدم نتیجه گیری، هیچ گونه فشاری از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه روی بازیکنان نبود، ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و تنها در نتیجه گیری با مشکل مواجه بودیم که با توجه به نتیجه امروز، این مشکل هم مرتفع شده است.

این بازیکن گسترش فولاد با اشاره به این که از عملکردش رضایت دارد، گفت: نسبت به ابتدای فصل وضعیتم بهتر شده و امیدوارم در آینده هم عملکرد خوبی داشته و بتوانم به تیم ملی هم کمک کنم.

او در پایان درباره تغییر پست خود در این تیم گفت: به خاطر پست بازی‌ام در تیم ملی، در گسترش فولاد هم در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج