adexo3
۴۰۶۰۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مدافع استرالیایی دیگر در تیم برانکو جایی ندارد

اظهار نظری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مدافع استرالیایی این تیم انجام داد نشان از آن داشت که این بازیکن دیگر جایی در تیم برانکو ندارد.

خبرگزاری مهر: آنتونی گولچ مدافع استرالیایی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آنکه برای مرخصی سه روزه به کشورش سفر کرد دیگر به ایران بازنگشت.

پرسپولیس پس از آن در جام حذفی به میدان رفت که برابر تیم دسته دومی قشقایی شیراز حذف شد. یکی از دلایل اصلی شکست سرخپوشان در این بازی عدم وجود یک مدافع میانی تخصصی در تیم برانکو بود.

غیبت های گولچ ادامه دار شد و در حال حاضر حدود یک ماه است که کسی از این بازیکن حرفه ای که قرارداد حرفه ای هم با سرخپوشان بسته خبری ندارد. سرمربی پرسپولیس که در این میان غیبت این مدافع استرالیایی برایش به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده بود به نظر می‌رسد که رفته رفته از حضور این بازیکن در تیمش قطع امید کرده و در صورت بازگشت احتمالی هم دیگر این مدافع را نمی‌خواهد.

برانکو ایوانکویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به غیبت های گولچ آیا فکری برای جایگزین وی کرده اید یا خیر تصریح کرد: «در حال حاضر بازیکن مناسبی در این پست پیدا نمی شود که جذب کنیم. متاسفانه الکسی پلی یانسکی هم مصدوم شد ولی در تعطیلات نیم فصل آنرا بررسی می کنیم. برای این مشکل هم راه حل داریم.»

از صحبت های سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم این برداشت را می‌توان کرد که اگر گولچ قصد بازگشت به پرسپولیس را داشته باشد هم دیگر در تیم او جایی ندارد و به فکر جذب جانشین برای وی افتاده است.

آنتونی گولچ اولین بازیکن خارجی بود که ابتدای فصل با سابقه قهرمانی آسیا به جمع سرخپوشان اضافه شد. همان ابتدا باشگاه پرسپولیس ۱۰۰ هزار دلار به باشگاه شریف مولداوی بابت رضایتنامه وی پرداخت کرد و ۶۶۰ میلیون تومان هم قرارداد وی با سرخپوشان بود تا وی با بیش از یک میلیارد گرانترین بازیکن فصل پرسپولیس لقب بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو چرا این بازیکنان بی کیفیت رو خریداری کرده. پول بیت المال رو هدر ندن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج