adexo3
۴۰۶۲۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونتورا: دوناروما وارث بوفون است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید کرد دروازه‌بان ۱۶ ساله میلان وارث حقیقی جانلوییجی بوفون در ترکیب آتزوری است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از کوریره دلو اسپورت، تیم فوتبال ایتالیا بعد از نمایش نسبتا خوبی که در یورو ۲۰۱۶ داشت، در انتخابی جام جهانی کارش را شروع کرده است تا بتواند به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند. البته از بازی‌های اخیر این تیم یک اتفاق حاشیه ای رخ داد و گراتزیانو پله بعد از خروج از زمین با ناراحتی از کنار سرمربی عبور کرد تا این حرکت باعث اخراج او از تیم ملی شود.

سرمربی ایتالیا درباره اخراج پله گفت: همه بازیکنان می توانند به تیم ملی دعوت شوند و درهای تیم ملی به روی همه باز است. بازیکنی که در تیم ملی است، باید مراقب رفتار خود باشد. حضور در تیم ملی با بازی‌های باشگاهی فرق می کند. رفتار زننده چیزی است که نمی توانم از کنار آن به راحتی بگذرم. به همین خاطر پله را از تیم ملی اخراج کردیم ولی در بازی‌های بعدی ایتالیا او می تواند برای ایتالیا بازی کند و شرایطی مشابه با بقیه بازیکنان دارد.

جامپیرو ونتورا درباره حضور جانلوییجی دوناروما در تیم ملی این کشور نیز گفت: فوتبال ایتالیا خیلی خوش شانس است که دوناروما را دارد. او وارث جانلوییجی بوفون در تیم ملی است. مدت‌ها بوفون در تیم ملی ایتالیا حضور داشت و خیال دروازه ما راحت بود و حالا نفر بعد، دوناروما است. اگر هم تا به حال او بازی نکرده، به خاطر بوفون بوده است که قصد دارد تا پایان جام جهانی با ما باشد.

ونتورا در پایان گفت: کونته در تیم ملی ایتالیا تغییرات ساختاری داد و توانست تیم را به شرایط بهتری ببرد. در تیم ملی ادامه دهنده راه او هستم و به همین خاطر کاری که در تیم ملی داشتم آسان بوده است. از همین بابت از او تشکر می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج