adexo3
۴۰۶۲۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اکبری: معروف منظم ترین بازیکن والیبال است

سرمربی تیم والیبال پیکان اعتقاد دارد که سعید معروف منظم ترین بازیکن والیبال است و از حضور وی در تیمش بسیار خوشنود است.

کاپ: تیم والیبال پیکان هفته اول رقابت های لیگ برتر میزبان یکی از حساس ترین بازی هاست. آنها باید از شهرداری ارومیه میزبانی کنند آنهم درحالی که سعید معروف کاپیتان پیکانی ها باید مقابل تیم شهر خود به میدان رود از همین رو همه نگاه ها به سمت این بازی است. پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان درباره این بازی و حساسیت هایش به کاپ گفت: از آنجایی که هفته نخست رقابت هاست به نظرم آنچنان حساسیتی ندارد اما به هر حال شهرداری ارومیه از تیم های خوب والیبال است و رقابت با آنها دیدنی می شود. حضور سعید معروف هم در تیم ما فکر نمی کنم ایجاد حاشیه ای کند چراکه همه ما حرفه ای هستیم و بازیکنان هر فصل امکانش هست در یک تیم بازی کنند. سعید کاملا می داند که چگونه رفتار کند و بدون شک مقابل ارومیه هم شاهد بازی بسیار خوبی از او خواهیم بود.

اکبری در پاسخ به این سئوال که خیلی ها فکر می کنند سعید معروف در تیم ملی و باشگاهش آنطور که باید تمرین نمی کند و مثلا می گویند که او یک جورایی خودمختار است گفت: اصلا چنین حرف هایی درباره سعید معروف درست نیست و من همه آنها را تکذیب می کنم.اصلا چه کسی گفته او خودمختار است؟ از نظر من سعید معروف منظم ترین بازیکن است خیلی خوب و حرفه ای تمرین می کند. هیچ گاه در تمرینات کم نگذاشته و از همه هم شاید بیشتر تمرین کند. سعید یک بازیکن حرفه ای است و رفتار حرفه ای را هم می داند. او مهره بسیار خوبی است و توانمندی های بالایی دارد. سوای همه اینها از انگیزه بسیار خوبی بهره می برد و ما می توانیم امسال در کنار هم به موفقیت خوبی دست یابیم.

سرمربی پیکان درباره حضور بازیکن خارجی در تیم پیکان گفت: ما مطمئنا تا نیم فصل نخست بازیکن خارجی نخواهیم داشت و اگر شرایط مان خوب باشد برای نیم فصل دوم همئ نمی گیریم اما اگر احساس کنیم که واقعا نیاز داریم آن زمان مذاکره خواهیم کرد. ما امسال ۸ بازیکن زیر ۲۳ سال داریم و در واقع تیم مان تلفیقی از بازیکنان باتجربه همچون معروف، فررهاد نظری افشار، غفور و شریفات با بازیکنان جوانتر است که انشالله با هماهنگی به وجود آمده در رقابت ها خواهند درخشید.

او درباره شرایط آمادگی تیم پیکان هم گفت: پیکان کلا ۴ بازی تدارکاتی برگزار کرد که رقابت های بسیار خوبی بود و به ما هم انگیزه و روحیه داد و هم اینکه به هماهنگی خوبی رسیدیم و ناط ضعف و قدرت خود را یافتیم.خداراشکر تیم آماده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

اکبری درباره سطح رقابت های لیگ برتر نیز گفت: قطعا سطح رقابت ها امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود. والیبال ما رشد بیشتری داشته و بالطبع آن باید لیگ هم بهتر برگزار شود. وقتی تیم ملی در مسابقات بین المللی حضور می یابد ملی پوشان هم از لحاظ کیفی بهتر می شوند و در نتیجه کیفیت لیگ هم بالا می رود و سال به سال باید مسابقات بهتر برگزار شود. امسال جالب است چند تیمی که از دسته یک آمده اند با بازیکنان لیگ برتری قرارداد بسته اند ومثلا تیم ساری با بازیکنان ثامن الحجج در رقابت ها حضور می یباد که نشان می دهد حتی تیم های تازه وارد هم با برنامه حضور یافته اند و نیم توان تیمی را دست کم گرفت. در کل درباره سطح لیگ برتر از هفته سوم و چهارم می توان نظر داد چراکه در آن زمان عیار واقعی تیم ها مشخص می شود.

او در پایان درباره هدف پیکان از حضور در رقابت های این فصل هم گفت: شاید پیکان کمترین بازیکن ها را داشته باشد اما اسمش پیکان است و باید جزو مدعیان باشد. ما برای بهترین عملکرد در رقابتها حاضر می شویم و برای بهترین عنوان هم خواهیم جنگید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج