adexo3
۴۰۶۶۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماسکرانو: فقط برای بارسا در خط دفاع بازی می‌کنم

ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از تمدید قرارداد خود با این تیم اظهار کرد فقط حاضر است برای تیمی مانند بارسلونا در خط دفاع بازی کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، با وجود این که خبرهای زیادی درباره جدایی خاویر ماسکرانو از بارسلونا در پایان فصل جاری به گوش می رسید اما این ستاره آرژانتینی قراردادش را تا پایان سال ۲۰۱۹ تمدید کرد تا به شایعه جدایی خود پایان بدهد.

او بعد از تمدید قراردادش در گفت و گویی که با نشریه مارکا داشت، درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد. ستاره آرژانتینی بارسلونا ابتدا گفت: این طبیعی است که یک بازیکن هرگاه به تنهایی بازی کند، از بازی کردن لذت نمی برد. به همین خاطر است که فوتبال یک بازی دسته جمعی و لذت بخش است. وقتی بارسلونا آمدم، وظیفه من روشن بود. قرار بود که در میانه میدان به سرخیو بوسکتس کمک کنم یا به عنوان جایگزین او به میدان بروم اما همه چیز تغییر کرد و به یک مدافع تبدیل شدم.

ماسکرانو ادامه داد: مجبور بودم در خط دفاعی به میدان بروم. باید خود را در این پست تقویت می کردم. در لیورپول حاضر نشدم که به عنوان مدافع به میدان بروم اما در تیمی چون بارسلونا، بازی کردن ارزش بالایی دارد. به همین خاطر تصمیم گرفتم با وجود تغییر پست، مخالفت نکنم و تنها روی بازی کردن در ترکیب این تیم تمرکز کنم. بازی کردن در کنار جرارد پیکه که یکی از بهترین مدافعان جهان به شمار می آید، کار را برای من آسان کرده است. خوش شانس بودم که در کنار مدافعان بزرگی چون کارلس پویول و پیکه بازی کردم. چیزهای زیادی از این دو بازیکن هم یاد گرفتم.

ستاره آرژانتینی بارسلونا درباره مقایسه بین خودش و پویول نیز گفت: این مقایسه بسیار غرور آمیز است و به آن افتخار می‌کنم. پویول مدافع بسیار بزرگی بود.

ماسکرانو درباره وضعیت بارسلونا در لیگ هم عنوان کرد: همه چیز بستگی به خود ما دارد. شرایط ما در لیگ بد نیست چراکه با صدر جدول رده بندی تنها دو امتیاز اختلاف داریم و می توانیم این اختلاف را جبران کنیم.

بازیکن پیشین لیورپول درباره دیدار حساس برابر منچسترسیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: سیتی فصل قبل توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند و این نشان می‌دهد که حریف بسیار خطرناکی است. این تیم مربی بزرگ و شناخته شده‌ای دارد و می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. سیتی با پپ گواردیولا بسیار بهتر هم شده است. آنها بازیکنان بزرگی در اختیار دارند و بدون شک بازی سختی پیش رو داریم.

ملی‌پوش آرژانتینی درباره گواردیولا و انریکه گفت: گواردیولا مربی است که چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. دو فصل با او کار کردم و می توانم بگویم که توانای بسیار بالایی در تحلیل و آنالیز بازی حریفان دارد اما درباره لوییس انریکه هم باید بگویم که او باعث شد تا من شناخت بهتری از فوتبال و سبک بازی حریفان پیدا کنم. با انریکه دوباره به یک مدعی در اروپا تبدیل شدیم. این مربی بازی مستقیم را به سبک بازی بارسلونا اضافه کرد.

ماسکرانو در پایان سخنانش درباره آینده هم اظهار کرد: اکنون ۳۲ سال دارم و دیگر یک بازیکن جوان به شمار نمی آیم. می خواهم از تک تک روزهای فوتبالی لذت ببرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج