adexo3
۴۰۶۷۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ناظم الشریعه: مذاکرات مثبتی داشتم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به دست آوردن یک موفقیت سخت است اما ماندن در جایگاه سخت تر است.

کاپ: محمد ناظم الشریعه درباره مذاکراتش برای تمدید قرارداد اظهار داشت: روز گذشته از سویی در سمینار شرکت داشتم و از سوی دیگر هم مذاکراتی را با آقای کفاشیان و افتخاری داشتم. همه چیز مثبت بود، اگرچه مهم نیست که من باشم یا نباشم. من بارها در این چند هفته گفتم که دیگر از این پس جایگاه ما عادی نیست و ما تیم سوم جهان هستیم. به دست آوردن یک موفقیت سخت است اما ماندن در جایگاه سخت تر است.

وی افزود: اگر می خواهیم ۴ سال دیگر موفق باشیم، باید از الان کار کنیم. برای سال ۲۰۲۰ که احتمالا میزبانی اش به ایران می رسد، باید کارهای زیادی را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره رقم قراردادش تصریح کرد: هنوز درباره رقم قرارداد صحبت نکردیم. انشاالله سعی می کنیم کاری که صلاح است را انجام دهیم.

وی درباره تغییرات احتمالی در کادرفنی بیان داشت: کادرفنی تغییر محسوسی ندارد. شاید یکی، ۲ نفر جابجایی داشته باشیم. به هر حال افراد حاضر در کنار من، آدم های با اخلاق و باتجربه هستند.

ناظم الشریعه در ادامه خاطرنشان کرد: بحثی که ما با هم داریم، درباره تیم بزرگسالان است اما یک بحث دیگر تیمهای پایه هستند. اگر می خواهیم بازیکنان جوان را جایگزین کنیم، باید به فکر تیمهای پایه باشیم. روسیه در آبان ماه می آید و برزیل هم درخواست داده بود. همچنین چین نیز درخواستی را ارائه کرده است. برای تیم امید باید به استعدادیابی ادامه دهیم.

وی درباره برند البسه تیم ملی فوتسال گفت: یکی از بحث های ما در جلسه دیروز همین بود. مطمئنا باید این موضوع درست شود و از برند بهتری استفاده کنیم. افتخاری مذاکراتی را انجام داده و قطعا به زودی با یکی از برندهای خوب قراردادی امضا می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج