adexo3
۴۰۶۸۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زلاتان: می‌توانستم بهتر از فرصتم استفاده کنم

مهاجم سوئدی سرخپوشان منچستر قبول دارد که می‌توانسته بهتر از موقعیتی که شب گذشته در تقابل با لیورپول نصیبش شد، استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته (دوشنبه) می‌توانست با موقعیت طلایی که در نیمه دوم نصیبش شد، منچستریونایتد را در خانه لیورپول به پیروزی سوق دهد، اما موفق نشد ارسال دیدنی پل پوگبا را به نتیجه برساند و ضربه سرش را به خارج از چارچوب دروازه زد.

او در مورد موقعیت خوبی که در بازی با سرخپوشان مرسی‌ساید به هدر داد، به خبرنگاران گفت: به جای اینکه بخواهم به سمت توپی که پوگبا برای من فرستاد هجوم ببرم، تعقیبش کردم. باید حداقل توپ را به سمت چارچوب دروازه می‌زدم و بهتر از آن استفاده می‌کردم. من جاگیری خوبی داشتم و این مهم است. دفعه بعد از موقعیت‌ها بهتر استفاده خواهم کرد.

ابراهیموویچ افزود: بازی در خانه لیورپول، تیمی که موفق به شکست تیم‌های بزرگ شده، خوب و در عین حال دشوار بود. به نظرم نتیجه‌ای که در این بازی کسب کردیم، خوب بود.

منچستریونایتد پس از گذشت هشت هفته از مسابقات فصل جدید لیگ برتر با ۱۴ امتیاز در رده هفتم جای دارد و با منچسترسیتی صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج