۴۰۶۸۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گزارش تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد حجازی و زیرنظر کادر فنی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ امروز در کمپ زنده تمرینات خود را برای دیدار مقابل سایپا پیگیری کرد.

* خسرو حیدری تنها غایب امروز تمرین تیم استقلال بود. این بازیکن در کلینیک دکتر نورزوی حضور داشت و هنوز حضور او مقابل سایپا قطعی نشده است.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود علیرضا منصوریان با استیو جونیز مربی بدنساز تیمش به صحبت پرداخت.

*‌ قبل از شروع تمرین، کاوه رضایی به همراه علیرضا منصوریان و یکی، دو بازیکن دیگر مشغول بازی تنیس فوتبال شدند. در حالی که مهدی رحمتی یکی از نفرات ثابت بازی تنیس فوتبال در تمرینات است، او امروز با چهره‌ای درهم و ناراحت روی نیمکت نشسته بود و در حالی که همه مشغول تنیس فوتبال بودند او دستش را زیر چانه‌اش گذاشت و حرکات بازیکنان را تماشا می‌کرد. دروازه‌بان تیم استقلال البته امروز با موهای کوتاه‌کرده و سیمای جدید در محل تمرین تیمش حاضر شد.

* بختیار رحمانی بازیکنی که به تصمیم علیرضا منصوریان در بازی با سیاه‌جامگان به خاطر تعویضش معترض شده بود، امروز قبل از شروع تمرین در اختیار بهتاش فریبا و محمد خرمگاه قرار گرفت. این دو نفر به نمایندگی از سرمربی تیم استقلال با بختیار رحمانی صحبت کرده و به این بازیکن اعلام کردند با توجه به قرارداد او با استقلال و اینکه نفر اول کادر فنی تصمیم‌گیرنده اصلی بازی کردن بازیکنان است، وی حق اعتراض ندارد و بهتر است به تصمیم سرمربی‌اش احترام بگذارد. هافبک استقلال نیز این موضوع را پذیرفت و ضمن عذرخواهی از کادر فنی استقلال اعلام کرد از این پس بدون مشکل تابع تصمیمات علیرضا منصوریان خواهد بود. این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی تیم استقلال در گوشه‌ای از زمین تمرینات بازیکنانش را زیر نظر جونز تماشا می‌کرد.

* مجتبی حقدوست هافبک جوان تیم استقلال امروز در حالی به محل تمرین آبی‌پوشان آمد که چهره‌اش جالب توجه بود. وقتی منصوریان این بازیکن را دید خطاب به او گفت مدل موهایت را عوض کرده‌ای یا با موتور به تمرین آمده‌ای؟ که حقدوست مدعی شد هنگامی که پیراهنش را عوض می‌کرده، حالت موهایش تغییر کرده.

* روزبه چشمی که مثل یکی، دو هفته اخیر در تمرینات حضوری ثابت دارد، امروز در آغوش سرمربی آبی‌پوشان قرار گرفت و مجدداً اختصاصی کار کرد.

* علی قربانی که به دلیل آسیب‌دیدگی دیدار گذشته استقلال را از دست داده بود امروز اختصاصی زیرنظر جونز تمرین کرد. نکته جالب اینجا بود که مربی بدنساز و انگلیسی استقلال طوری قربانی را تمرین می‌داد که این بازیکن نفس نفس‌زنان در خواست استراحت می‌کرد.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا از گوشه‌ای از زمین برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کردند.

* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که علیرضا منصوریان شخصاً برنامه‌های تمرینی را برعهده داشت و هنگامی که بازیکنان در قالب دو گروه در نیمی از زمین فوتبال بازی می‌کردند، آنها را تشویق می‌کرد.

* حمید بابازاده مربی گلرهای استقلال امروز به همراه اشکان نامداری با سه دروازه‌بان این تیم تمرین کرد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج