adexo3
۴۰۷۱۵۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: با هیچ یک از بازیکنان بارسا تماس نگرفتم

سرمربی منچستر سیتی اذعان کرده بازی مقابل بارسلونا آزمون خوبی برای مشخص شدن سطح تیمش است.

وبسایت نود: پپ گواردیولا در نشست خبری خودش پیش از بازی فردا شب مقابل بارسلونا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان تاکید کرد در تابستان گذشته هیچ تلاشی برای جذب لیونل مسی، سوارز و نیمار نکرده است.

گواردیولا به نقل از آس در نشست خبری خودش گفت:

من دوست دارم به خوبی دفاع و حمله کنیم. تغییر روشی که به فوتبال فکر می کنید برای یک بازی ممکن نیست.اگر روشم را برای یک بازی تغییر دهم آن وقت بازیکنان دیگر به من باور نخواهند داشت. البته که شما تاکتیک تیم را نسبت به حریف وفق می دهید. بارسا تیم خاصی است و ما باید خودمان را وفق بدهیم اما سعی می کنیم تا جایی که امکان داشته باشد خودمان باشیم. من در حال آشنا شدن با بازیکنانم هستم. فردا مشخص می شود در چه سطحی قرار داریم.

مانوئل پیگرینی نخستین مربی است که توانست منچستر سیتی را به نیمه نهایی برساند و باید به او اعتبار داد. سیتی مدت زمان زیادی در اروپا نبوده و شما زمانی تیمی مهم در اروپا محسوب می شوید که دائما به نیمه نهایی برسید و این هدف بعدی این باشگاه است.

من با هیچ بازیکنی از بارسلونا تماس نگرفتم. می دانم که شما گاهی اوقات در بعضی جنگ ها پیش از اینکه شروع شوند شکست می خورید. با تیاگو تماس گرفتم چون ایجنتش برادرم بود و او می خواست به بایرن بیاید چون در بارسا کم بازی می کرد. سه سال پیش با نیمار تماس گرفتم تا به او توصیه کنم به بارسا برود. سپس پدرش با من در نیویورک تماس گرفت تا در مورد احتمالش پیوستن به بایرن صحبت کند اما من به او گفتم به بارسا برود. من با مسی، اینیستا، بوسکتس و یا سوارز تماس نگرفتم. تراشتگن؟ ما با او تماس گرفتیم چون می دانستیم می خواهد در تمامی بازی ها به میدان برود اما در نهایت تصمیم گرفت در بارسا بماند و ما براوو را خریدیم. من در این تابستان هیچ تماسی با لئو، نیمار و یا سوارز نگرفتم. اگر مسی روزی بخواهد از بارسا برود این کار را خواهد کرد. او تصمیم گیرنده است اما من در این تابستان هیچ تلاشی برای جذب او نکردم. افرادی که این گزارش ها را منتشر کردند رابطه خوبی با بارتومئو دارند. شاید شما بتوانید در این باره از او سوال کنید.

من در بارسلونا خیلی خوشحال بودم. دلم برای افرادی که اینجا با آن ها آشنا شدم تنگ شده است. دیدار با این افراد اتفاق خاصی است. من در این باشگاه بزرگ شدم. به عنوان انسان و بازیکن در این باشگاه رشد کردم. نیوکمپ بخشی از زندگی من است. بازی با بهترین تیم دنیا آزمون خوبی است.

ما باید با بارسلونا بازی کنیم نه مسی اما او بهترین بازیکن دنیا است. خوشحالم که برای این بازی آماده شده است. امیدوارم برای همیشه در بارسا بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا ساز

      ای جانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج