adexo3
۴۰۷۱۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زابالتا: برای شکست بارسلونا باید بی‌نقص باشیم

مدافع آرژانتینی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بارسلونا شرکت کرد.

طرفداری: پابلو زابالتا، مدافع کناری و ارزشمند منچسترسیتی به همراه پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بارسلونا شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. آن‌چه در ادامه مشاهده می کنید مشروح صحبت‌های وی در این کنفرانس است.

به گزارش AS، زابالتا ابتدا درباره حریف فرداشب تیمش و مالکیت توپ گفت:

هر دو تیم برای هدف مشخصی تلاش خواهند کرد. هر دو واقفند که مالکیت توپ کلیدی خواهد بود. به همین دلیل باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. ایده این است که به میدان برویم و کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم. بازیکنانی داریم که می‌توانند چنین کاری انجام دهند و امیدوارم بتوانیم به خواسته خود برسیم.

لوئيس سوارز

یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. بازیکنی که مهارش برای مدافعان بسیار دشوار است. سوارز همواره در حال دویدن است و برای خود ایجاد موقعیت می‌کند. باید به شدت مراقب باشیم موقعیتی به او نرسد. از قدرت هجومی بارسلونا به خوبی باخبریم و به همین دلیل اگر نزدیک محوطه به آن‌ها فضا بدهیم، کار تمام است.

باخت‌های پیاپی قبلی به بارسا

بازی‌های زیادی را در گذشته مقابل بارسلونا برگزار کردیم و در تمام آن‌ها شکست خوردیم. در حال حاضر اما مربی جدیدی داریم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و انتظارات بیشتری از ما می‌رود. در این دو روز روی آسیب‌رساندن به بارسا در زمان حمله و نفوذناپذیربودن در زمان دفاع تمرین کرده‌ایم و می‌خواهیم کنترل توپ را در اختیار داشته باشیم. انتظار دیداری جذابی را داریم و به این بازی به عنوان یک بازی مرحله گروهی نگاه نمی‌کنیم. برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد.

شناخت گواردیولا از بارسلونا

گواردیولا شناخت زیادی از بارسا دارد و با بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم کار کرده است. بارسلونا تغییرات چندانی از زمان پپ به وجود نیاورده و هنوز با همان سبک بازی می‌کند. سبکی که با آن اروپا را فتح کرد. پپ برای ما نیز ایده‌های جدیدی به همراه آورده است. سیتی با سه و یا چهار مدافع بازی می‌کند اما مهم‌ترین نکته در اختیار داشتن مالکیت توپ است.

مسی

لئو بازیکنی کلیدی برای بارسلوناست. او بهترین بازیکن دنیاست و حضور او بارسا را به کلی تغییر می‌دهد. به خوبی از مصدومیت خود ریکاوری کرده و به خوبی از توانایی‌های او باخبریم. به همین دلیل باید تمرکز خود را حفظ کنیم. بارسلونا مهاجمانی دارد که در هر لحظه می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند. همواره از دوست داران مسی بوده‌ام و حالا نیز مایلم مقابل بهترین بازی کنم و امیدوارم بتوانم به بهترین حالت وظیفه خود را انجام دهم.

گواردیولا

او دید خود را نسبت به بازی دارد. او مربی‌ست که تلاش می‌کند به بازیکنان سبک موردنظر خود را القا کند. سیتی سال به سال در حال ارتقاست. دیدارهای مهمی را در لیگ قهرمانان برده‌ایم اما هنوز به فینال نرسیده‌ایم. تا پیش از این همواره احساس می‌کردیم در برابر بهترین تیم‌ها چیزی کم داریم اما از شکست‌هایمان درس‌های خوبی فراگرفته‌ایم. اگر پپ سیتی را انتخاب کرده به این دلیل است که اعتقاد دارد این پروژه می تواند اجرایی شود. از کار با گواردیولا خوشحالیم و می‌خواهیم با او در چمپیونزلیگ تاریخ‌سازی کنیم.

مهار کدام بازیکن بارسلونا دشوارتر است؟

مسی و نیمار. آن‌ها استثنایی هستند. به عنوان یک مدافع شاید بازی بی‌نقصی انجام دهید اما آن‌ها بازهم دروازه شما را باز خواهند کرد! بارسلونا مسی و نیمار را با هم در اختیار دارد! از درک متقابل سه مهاجم بارسا آگاهیم و تلاش می‌کنیم تعادل میان آن‌ها را بر هم بزنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج