adexo3
۴۰۷۵۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

په‌په: تا آخرین لحظه منتظر تماس رئال می‌مانم

مدافع پرتغالی کهکشانی‌ها با اعلام اینکه این باشگاه هنوز تلاشی برای تمدید قرارداد روبه‌پایان وی انجام نداده است، از تمایل خود برای ماندن در سانتیاگو برنابئو تا پایان دوران بازیگری‌اش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: په‌په می‌گوید که برای عقد قراردادی جدید با رئال مادرید تا آخرین لحظه منتظر تماس مسئولان این باشگاه خواهد ماند. قرارداد په‌په در پایان این فصل تمام می‌شود و این بدان معناست که در صورت عدم توافق طرفین برای تمدید قرارداد، این بازیکن پرتغالی در ماه ژانویه می‌تواند با مشتریانش وارد مذاکره شود.

رئالی‌ها تا الان هیچ تمایلی برای عقد یک قرارداد جدید با په‌په نشان نداده‌اند، اما او می‌خواهد تا آخرین زمان ممکن صبر کند، چون برنامه‌اش این است که در سانتیاگو برنابئو با فوتبال خداحافظی کند.

په‌په پس از پیروزی ۵ بر یک رئال مادرید برابر لژیا ورشو در لیگ قهرمانان اروپا، گفت: من در مورد قراردادم آسوده خاطر هستم. می‌خواهم به رئال مادرید کمک کنم، باشگاهی که واقعاً دوستش دارم. من نگران نیستم، چون نوبت من هم خواهد رسید. امیدوارم که باشگاه با من تماس بگیرد تا مسائل را حل کنیم. آنهایی که در باشگاه هستند می‌دانند که رئال خانه من است و تا آخرین ثانیه منتظر تماسش می‌مانم. هدف من این است که در رئال مادرید بازنشسته شوم.

په‌په درباره پیروزی رئال برابر لژیا ورشو هم اظهار داشت: خوب بازی کردیم و حریف را دستکم نگرفتیم. مثل همیشه می‌خواستیم گل‌های زیادی را به‌ثمر برسانیم. همه آنها، همه کسانی که در ترکیب بودند کارشان را فوق‌العاده انجام دادند. ما اینجا در مادرید تیمی بسیار کامل داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج