اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۷۸۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی: به چند بازیکن تیم هشدار داده ام

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: به چند بازیکن تیم هشدار داده ایم که در صورت عدم رسیدن به سطح مورد قبول در نیم فصل از جمع تیم جدا خواهند شد.

وبسایت نود: امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: :تراکتورسازی تیم بزرگی بوده و و نگه داشتن این وضعیت در شرایط آرمانی کار سختی به حساب می آید. امیدوارم فردا در زمین چمن اختصاصی باشگاه بتوانیم بازی خوبی انجام داده و سه امتیاز را کسب کنیم و باید بگویم که ما در دیدار گذشته خود مقابل سایپا خوب بازی نکردیم. فولاد خوزستان نیز تیم خوبی است اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدواریم که مقابل هوادارانمان تساوی هفته گذشته را جبران کنیم.

وی ادامه داد: حریف با جذب چند بازیکن توانسته است حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و در فاز هجومی عملکرد خوبی دارند.من مطمئنم هستم که با کسب سه امتیاز می توانیم به صدر جدول رده بندی برگردیم. من از کیفیت فنی تیمم در دیدار مقابل سایپا به هیچ عنوان راضی نیستم ولی انشالله در این دیدار عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص وضعیت آماده سازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، بیان کرد: اگر انسان های خودخواهی باشیم و خیلی زود در این ورزشگاه بازی کنیم چمن از بین می‌رود و فکر ما برای حفظ بیت المال است به همین دلیل در هفته نهم رقابت های در ورزشگاه اختصاصی بازی می کنیم تا یک ماه دیگر برای آماده بودن زمین صبر کنیم.

قلعه‌نویی در مورد رضایتش از کیفیت فنی بازیکنان تیمش گفت: تراکتورسازی از نظر آماری جزو بهترین تیم های لیگ برتر فصل جاری است. ما خط حمله خیلی خوبی داریم و مهدی شریفی به مرز آمادگی نزدیک شده است و لوسیانو ادینهو نیز شرایط خوبی دارد. فرزاد حاتمی هم وضعیت قابل قبولی دارد. باید مطالعه داشته باشیم تا در نیم فصل رقابت ها ایرادات تیم را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: به چند بازیکن تیم هشدار داده ایم که در صورت عدم رسیدن به سطح مورد قبول در نیم فصل از جمع تیم جدا خواهند شد. شرایط پرداختی‌های ما خوب است و آقای آجورلو به تنهایی مشکلات تیم ما را برطرف می کند و کمک هایی که قبلا صورت می گرفت از زمان حضور آقای آجولو قطع شده و مدیرعامل باشگاه با تلاش های شبانه روزی برای رفع مشکلات تلاش می کند. باید بگویم برخی از مدیران استانی نظیر دبیری و نجفی و... کنار تیم ما هستند و تراکتور نماد مردم آذربایجان شده است.

سرمربی نماینده تبریز در خصوص وضعیت جاسم کرار، اظهار داشت: کرد: جاسم کرار در دیدار فردای تیم مقابل فولاد خوزستان به صورت قطعی در لیست ۱۸ نفره حضور خواهد داشت ولی مشخص نیست که در ترکیب اصلی باشد یا در نیمه دوم به میدان برود. کرار می تواند در لیگ های معتبر دنیا بازی کند ولی بدن سازی های لازم را انجام نمی دهد و در فشار بازی دچار مصدومیت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج