adexo3
۴۰۷۹۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دفاع تراشتگن از براوو پس از اشتباه مرگبار

مارک آندره تراشتگن پس از بازی بارسلونا و سیتی، از هم تیمی سابق خود کلودیو براوو حمایت کرد.

ورزش سه: بارسا امشب در نوکمپ با ۴ گل سیتی را در هم کوبید. کلودیو براوو در بازگشتش به نوکمپ، شبی تلخ را تجربه کرد و دقیقه ۵۶ با یک اشتباه عجیب کارت قرمز گرفت و سیتی را ۱۰ نفره کرد.
تراشتگن، گلر آلمانی بارسا در پایان بازی گفت: " تا قبل از کارت قرمر براوو، سیتی از زمین ما پرس می کرد و مشکلات زیادی در دفاع کردن داشتیم. بازی را هم خوب شروع نکرده بودیم اما در نهایت ۴ گل زدیم که به نظر زیاد می رسد ولی هرچه بود به نفع ما شد."
اشتباه براوو: " دوست ندارم از اشتباه براوو حرف بزنم چون اینها اتفاقاتی هستند که در فوتبال برای هر گلری ممکن است رخ بدهد. شک ندارم که این مساله روی او و سیتی تاثیر منفی نخواهد گذاشت."
مسی: " مسی برای ما بازیکن بسیار مهمی است و به بهتر شدن شیوه بازی ما کمک زیادی می کند. بازیکنان باکیفیت زیادی در تیم داریم که می توانند گل بزنند و توپ را به نفع ما به گردش در بیاورند. ما یکی از بهترین تیم های دنیا هستیم ولی در هر بازی باید این را اثبات کنیم."
پیروزی کوبنده: " فکر نمی کنم این یک پیروزی حیثیتی باشد. سیتی در نیمه دوم ده نفره شد و همین کار را برای ما ساده تر کرد. فکر می کنم در دقایق خوبی به گل رسیدیم و مطمئنا این پیروزی در ادامه راه به ما کمک خواهد کرد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج