adexo3
۴۰۷۹۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ونگر: باید با همین کیفیت به کار خود ادامه دهیم

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی پر گل برابر لودوگورتس، از بازیکنانش خواست تا در بازی های آینده هم ضمن حفظ تمرکز خود، با همین کیفیت به کار خود ادامه دهند.

وب سایت نود: در شب دوم از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم های آرسنال و لودوگورتس از گروه اول این رقابتها به مصاف هم رفتند که در پایان تیم انگلیسی با ۶ گل حریف خود را مغلوب ساخت.

در این دیدار که به میزبانی آرسنال برگزار شد، مسوت اوزیل آلمانی شب درخشانی را پشت سر گذاشت و در این بازی هت تریک کرد؛ آلکسیس سانچز، تئو والکات و چمبرلین سه گل دیگر توپچی های لندن را به ثمر رساندند. در نشست خبری پس از بازی، آرسن ونگر که از بازی شاگردانش به وجد آمده بود، به آنها توصیه کرد که رقابتها را هم باید با همین کیفیت ادامه دهند. وی درباره بازی شاگردانش گفت:

نمی شود از عملکرد بازیکنانم راضی نباشم؛ با یک پیروزی پرگل و همچنین بدون گل خورده، زمین را ترک کردیم. در این بازی بسیار سریع و خطرناک ظاهر شدیم. بسیار مطمئن بازی کردیم و باید در تمامی بازیها با همین تمرکز بازی کنیم. تیم حریف در نیمه اول بسیار خوب کار کرد. اگر می خواهیم به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم، باید بازی های خانگی را پیروز از زمین خارج شویم.

با این پیروزی، آرسنال برای صعود به مرحله بعدی رقابتها تنها به یک برد دیگر نیاز دارد که در صورت شکست دادن لودوگورتس در بلغارستان در بازی برگشت می تواند صعود خود را به مرحله حذفی رقابتها قطعی کند. ونگر در این خصوص اینگونه اظهار نظر کرد:

با هر پیروزی اعتماد به نفس ما بیشتر می شود، اما در عین حال باید بسیار هوشیار هم باشیم. نمی خواهیم بعد از این پیروزی بزرگ خیلی عجولانه قضاوت کرده و از حالا به فکر رقبای مرحله بعدی باشیم. ما یک تیم قدرتمند هستیم که روحیه بسیار بالایی داریم، اما باید کاملاً حواسمان را جمع کنیم و محتاطانه پیش برویم. تنها راه رسیدن به یک پیروزی و موفقیت بزرگ اینست که فقط روی مسابقه بعدی خود متمرکز شویم و بدون آنکه دچار غرور کاذب شویم، سخت کار کنیم.

در پایان هفته سوم بازی های لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال به همراه پاری سن ژرمن فرانسه با ۷ امتیاز در رده های اول و دوم گروه اول قرار داشته و تیم های بازل و لودوگورتس هم با یک امتیاز در رده های بعدی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج