adexo3
۴۰۸۲۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صدمین بازی اروپایی «فرانچسکو توتی» برای رم

در پی تایید سرمربی باشگاه رم مبنی بر بازی دادن کاپیتان اسطوره ای این تیم در بازی پنجشنبه شب رم مقابل آستریا وین، این مهاجم ۴۰ ساله صدمین بازی اروپایی اش را برای «جالوروسی» به نمایش می گذارد.

خبرگزاری مهر: «فرانچسکو توتی» مهاجم کهنه کار تیم فوتبال رم، دو بازی گذشته این تیم در سری آ مقابل اینترمیلان و ناپولی را از روی نیمکت دنبال کرده است اما «لوچیانو اسپالتی» سرمربی «جالوروسی» گفته است که به وی در بازی روز پنجشنبه تیمش مقابل آستریا وین در لیگ اروپا نیاز دارد.

«اسپالتی» در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: در بازی هایی که من سرمربی رم بوده ام، «فرانچسکو» ۹۹ گل به ثمر رسانده است، پس می تواند با زدن یک گل به یک قرن گل زده دست یابد. این چیزی است که به شدت دوست دارم اتفاق بیفتد. فردا او صدمین بازی اش را در اروپا انجام خواهد داد زیرا وی می تواند نقش بزرگ و مؤثری برای ما داشته باشد.

رم اکنون در گروه E رقابتهای لیگ اروپا با کسب چهار امتیاز از دو بازی در جایگاه نخست قرار دارد و می تواند با پیروزی در دیدار فردا مقابل تیم دوم گروهش، وضعیت خود را در صدر جدول مستحکم تر کند.

«اسپالتی» افزود: آنها حریف آسانی نیستند ولی ما قطعاً به پیروزی دیگری نیاز داریم. مطمئنم که نمایش خوبی ارائه خواهیم داد، زیرا نگرش درستی بین بازیکنانم دیده ام.

رم در دو بازی گذشته خود در سری آ پیروز شده است و هنوز در رقابتهای این فصل لیگ اروپا شکست نخورده است. آنها بعد از مصاف با آستریا وین باید روز یکشنبه در ورزشگاه «المپیکو» با پالرمو دیدار کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج