adexo3
۴۰۸۴۴۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نکاتی جالب از گلزنی احمدزاده برای پرسپولیس

هافبک خلاق و تکنیکی پرسپولیس در بازی امروز تیمش مقابل استقلال خوزستان گل تساوی پرسپولیس به ثمر رساند تا برانکو و شاگردانش با یک امتیاز از اهواز به تهران برگردند.

وبسایت نود: فرشاد احمدزاده، هافبک شماره ۱۰ و ریزنقش پرسپولیس که نقشی اساسی در طراحی حملات سرخپوشان دارد، در مدت زمان حضورش در پرسپولیس از فصل گذشته تاکنون، سه بار برای این تیم گلزنی کرده است که هر سه گل این بازیکن خلاق، با ضربه سر وارد دروازه حریفان شده است.

احمدزاده که جزو بازیکنان کوتاه قد و ریزنقش پرسپولیس محسوب می‌شود، از سال گذشته تاکنون با وجود اینکه بازی‌های زیادی برای تیمش انجام داده اما فقط سه بار موفق به گلزنی شده است که هر سه گل او هم با ضربه سر به ثمر رسیده است.

اولین گل او برای پرسپولیس، فصل گذشته در بازی مقابل سیاه‌جامگان در مشهد و با ضربه سر به ثمر رسید. احمدزاده بعد از آن گل دیگر موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشد تا اینکه در بازی برگشت سرخپوشان مقابل صبای قم در شهر قم، او موفق شد باز هم با یک ضربه سر تک گل سه امتیازی پرسپولیس را وارد دروازه میزبان کند.

امروز نیز در بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در اهواز، فرشاد احمدزاده موفق شد با یک ضربه سر گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا مشخص شود گویا او قصد ندارد به شکل دیگری برای پرسپولیس گلزنی کند.

دیگر نکته جالب توجه در گلزنی‌های احمدزاده این است که هر سه گل او برای پرسپولیس در بازی‌های بیرون از خانه به ثمر رسیده او هنوز موفق نشده است در تهران و ورزشگاه آزادی برای سرخپوشان گلی را به ثمر برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      برو اطلاعاتتو قوی کن .. گلی ک احمدزاده ب گسترش زد فراموش کردی با پا هم بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج