اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۹۴۴۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

بغلانی: از سد پرسپولیس هم عبور می کنیم

پنالتی زن تیم صنعت نفت آبادان می گوید این تیم در برابر تراکتورسازی، سپاهان و استقلال به امتیاز رسیده است و به این ترتیب می توانند در مقابل پرسپولیس هم بایستند.

ورزش سه: حسین بغلانی در رابطه با پیروزی صنعت نفتی ها در مقابل حریف تبریزی می گیود: ماشین‌سازی تیمی است ۸۰ درصد بازیکنانی که در آن حضور دارند مانند پیام صادقیان، آندو تیموریان، محمد نصرتی و ... جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستند. کاپیتان سابق و فعلی تیم‌ملی در آن حضور دارند. بازی‌های این تیم را همیشه دنبال کرده‌ام و خوب می‌دانم که آنها با هدف در این دیدار مقابل ما قرار گرفتند. از طرفی رسول خطیبی مربی جوان و با سابقه تبریزی ها هم هدایت این تیم را برعهده دارد ولی ما در مقابل این تیم خوب تبریزی با برنامه ظاهر شدیم و در نهایت توانستیم بازی را با نتیجه سه بر صفر به نفع خودمان کنیم.
او ادامه داد: اینکه ما تیم‌های تراکتورسازی، سپاهان و استقلال را متوقف کردیم قطعا از سد پرسپولیس هم گذر خواهیم کرد. ما به هدف گل نخوردن به میدان می‌رویم و بعد شرایطی را فراهم خواهیم کرد که گلزنی کنیم. اگر در این بازی بردی کسب نکنیم قطعا تمام تلاشمان را برای کسب یک امتیاز به کار خواهیم بست. نفت بازیکنان جوان و پرتلاش بسیاری دارد که در دیدارهای گذشته به حریفان ثابت کرده‌اند که می‌توانند حرفی برای گفتن در لیگ‌برتر داشته باشند.
بغلانی در رابطه با به ثمر رساندن پنالتی های تیم صنعت نفت گفت: پنالتی زدن واقعا کار آسانی نیست و گل شدن یا نشدن‌اش همیشه همراه با استرس بوده است. شما اگر از مهاجمان بپرسید پنالتی‌زنی سخت است یا گلزنی؟ آنها می‌گویند که پنالتی زدن از گل زدن یا حتی تک به تک شدن با حریفان سخت‌تر است. خیلی از بازیکنان بزرگ دنیا پنالتی خراب می‌کنند و این یک موضوع طبیعی است. هر زمان پشت توپ می‌ایستم تا پنالتی را تبدیل به گل کنم از خداوند مدد می‌خواهم که خدا را شکر در هر دو بازی استقلال و ماشین‌سازی هر دو پنالتی‌ای که میلاد جهانی گرفت را تبدیل به گل کردم.
او در رابطه با ادامه کار این تیم و حضور در بین تیم های بالای جدولی گفت: صحبت درباره مدعی بودن یا ماندن در رتبه‌های بالایی جدول زود است. با وجود آنکه ما نباید توقع مردم آبادان را از خودمان بالا ببریم، با ۹ تیم تا به امروز بازی کردیم و تا حدودی شناخت نسبی از شرایط لیگ‌برتر پیدا کرده‌ایم اما اینکه بگویم جزو مدعیان بالای جدولی و کسب سهمیه هستیم، نه به هیچ عنوان این را تایید نمی‌کنم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در جدول به رتبه پنجم و ششمی برسیم. این صحبت را آقای دست‌نشان هم همیشه در تمرین انجام می دهند، خوب بازی کنید و به هیچ چیز توجه نکنید اما توقع دیگران را هم از آبادان بالا نبرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کا! امیدواروم لافت واقعی شه وگرنه میوم برات و میفابفومت!!!

    • پیر مرد پرسپولیسی

      خواب دیدی ،خیر باشه ،تیمهایی رو که اسم بردی وشکستشون دادین در اوج احتضار بودن ،نه پرسپولیسی که در دراوج امادگی ست ،فقط باید سوار اتوبوس شید ودم دروازه تون پارک کنید که گل زیادی نخورید .، یاحق

    • بدون نام

      پیرمرد خخخخخخخخ نفت هم مثل قشقایی میشه البته با کمک داور ها هم میشه تیم ها رو شکست بدی فردا برنامه نود نگاه کنید بعد متوجه میشید که چقدر داور ها باهاتونن انشااله برد برزیله ایران خوزستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج