۴۰۹۴۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سهرابیان: آقا محرم دلسوز جوانان تیم بود

آرمین سهرابیان مدافع تیم سپاهان می گوید که محرم نویدکیا یک اسطوره واقعی چه در زندگی و چه در فوتبال برای جوانان این تیم بوده است.

ورزش سه: آرمین سهرابیان مدافع تیم سپاهان که در دیدار مقابل سیاه‌جامگان در پست مدافع میانی زوج موسی کولیبالی بود، درباره این دیدار گفت: در این بازی محکوم به برد بودیم و باید این بازی را می بردیم. در دوبازی گذشته مقابل پرسپولیس و ذوب آهن نتیجه خوبی نگرفته بودیم و هم قسم شده بودیم تا این بازی را ببریم و از بحران خارج شویم. هم روحیه خوبی برای خود ما بود، هم مردم اصفهان تا تیم سپاهان را ببینند و هم آقا محرم که خداحافظی کرده بود.
وی در مورد تغییر پست از دفاع چپ به مدافع میانی گفت: در بازی مقابل ماشین سازی در این پست بازی کردم و خیلی راحت تر بودم. در دو بازی قبلی که در پست دفاع چپ بازی کردم راحت نبودم و از خودم راضی نبودم. بعد از دو بازی بدی که مقابل پرسپولیس و ذوب آهن داشتم، آقای ویسی دوباره به من اعتماد کردند و در این بازی در دفاع وسط بازی کردم؛ خدا را شکر تغییرات جواب داد و توانستیم بازی را ببریم.

مدافع میانی تیم سپاهان در مورد خداحافظی محرم نویدکیا از دنیای فوتبال افزود: شخصا خودم 3 سال با آقا محرم بودم. یک آدم دلسوز و مهربان که فقط به فکر جوانان تیم بود و به جوان های تیم کمک می کرد. هم در فوتبال و هم در زندگی شخصی؛ اسطوره باشگاه سپاهان بود. در بازی ذوب آهن خیلی شوکه شدیم وقتی خبر خداحافظی آقا محرم را شنیدیم، چون بچه ها از صمیم قلب آقا محرم را دوست دارند و می توانست بیشتر در کنار ما باشد.
سهرابیان در مورد اتفاقاتی که پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن افتاد و اینکه چرا حاج صفی و پاپی به نویدکیا اجازه خداحافظی ندادند، گفت: یک ساعت قبل از بازی به ما گفتند که آقا محرم می خواهد خداحافظی کند. بروید و با یک بازی خوب پایانی خوش را برای محرم رقم بزنید. ولی وقتی نتیجه را واگذار کردیم آقای حاج صفی گفت که این خداحافظی در شأن محرم نیست و خداحافظی محرم باید در ورزشگاه نقش جهان و به صورت شکیلی برگزار شود.

وی در مورد دیدار برابر سایپا و بازی در مقابل حسین فرکی سرمربی پیشین سپاهان ادامه داد: بازی خیلی سختی است، چون این تیم هفته قبل هم باخته برای پیروزی به این دیدار می آید و ما هم می رویم تا بازی خوبی انجام دهیم و امتیازات لازم را بگیریم.
آرمین سهرابیان در خصوص اینکه با حسین فرکی سال گذشته کار کرده یا خیر ، بیان کرد: آقای فرکی سال گذشته من را نخواست و به امیدها فرستاد ولی خوشبختانه با آمدن آقای استیماچ به تیم برگشتم و آقای ویسی هم من را در تیم نگه داشتند. برای بازی مقابل سایپا انگیزه زیادی دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج