اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۹۵۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فکری: مقابل خونه‌به‌خونه به برد فکر می‌کنیم

سرمربی تیم نساجی قائم شهر ضمن ابراز امیدواری برای پیروز تیمش در دربی مازندران مقابل خونه به خونه بابل، درباره شرایط استقلال تهران گفت:روند رو به رشد استقلال کمی کند، ولی رو به جلو است.

خبرگزاری ایسنا: محمود فکری درباره شرایط تیمش برای داربی مازندران گفت: این دیدار حساسیت‌های خاص خودش را دارد و اینکه ما در جدول رده بندی تقریبا نزدیک به هم هستیم این حساسیت ها را بیشتر می‌کند. در حال حاضر هر دو تیم شرایط خوبی دارند. با توجه به اینکه ما میزبان هستیم، امیدوارم بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و از بازی برنده بیرون بیاییم.

سرمربی نساجی قائم شهر با اشاره به مشکلات مالی تیمش در آستانه دیدار حساس با خونه به خونه بابل، بیان کرد: با وجود اینکه مشکلات مالی تیم ما را اذیت می‌کند ولی تلاش می‌کنیم که در بازی‌ها بدون توجه به مسائل مالی، تنها به دنبال شاد کردن دل هوادارانمان باشیم.

او با بیان اینکه مسئولان تیم و شهر قائم شهر پیگیر مسائل مالی تیم نساجی هستند، اظهار کرد: ما امیدواریم که این پیگیری‌ها به ثمر برسد. البته ما از شرایط باشگاه خیلی راضی نیستیم و تنها از نتایجی که تا بدین جای کار بدست آمده است رضایت داریم.

فکری در ادامه درباره باخت تیمش به ملوان پس از 8 هفته شکست ناپذیری گفت: بازی خوبی بود و 2 تیم برابر کار کردند. با وجود اینکه تیم ما در این دیدار میهمان بود ولی با تفکر یک تیم بازنده وارد زمین نشد و از پیش باخته نبود. ما توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف داشته باشیم ولی قسمت و تقدیر این بود که در این مسابقه ما بازنده شویم. البته این را بگویم که در کل از شکل بازی و تلاش بازیکنانم راضی بودم. دوست نداشتیم که نوار نباختن‌هایمان قطع شود ولی این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم نساجی قائم شهر با بیان اینکه تنها از داوری ۲ دیدار تا بدین جای لیگ یک راضی بوده است، بیان کرد: ما از داوری دیدارهای‌مان مقابل مس رفسنجان در رفسنجان و ملوان در انزلی راضی بودیم که به ترتیب آقایان اکبریان و محمدرضا فغانی قضاوت آنها را بر عهده داشتند. در بقیه بازی ها، چه در خانه حریف و چه در خانه، مشکلات داوری زیاد بود. البته ما صدایمان تا الان در نیامده است.

وی افزود: ما نمی‌گوییم که به نفع ما سوت باید بزنند ولی باید عادلانه سوت بزنند تا اشتباهات برای 2 طرف باشد. نباید در داوری ها ابهام ایجاد شود.

فکری در ادامه از داوران حمایت کرد و ادامه داد: من امیدوارم که فدراسیون و کمیته داوران رسیدگی کنند و حق و حقوق داوران داده شود. فکر می‌کنم در حق داوران ما اجحاف می‌شود. اگر فضا را پاک کنیم مطمئنا داوران ما هم از نظر وجدانی و هم از نظر آبرو می‌توانند سوت‌های بهتری بزنند. نمونه آن آقای فغانی است که فینال های جهانی را سوت می‌زند.

سرمربی تیم نساجی قائم شهر درباره هدف تیمش در پایان فصل خاطرنشان کرد: ما دوست داریم که به لیگ برتر صعود کنیم. بازیکنان ما هم در حدی هستند که بتوانند برای لیگ برتری شدن رقابت کنند ولی تشکیلاتی که ما داریم در حد صعود به لیگ برتر نیست.

کاپیتان اسبق استقلال تهران در پایان درباره شرایط استقلال گفت: استقلال بعد از تعطیلات لیگ برتر بازی به بازی بهتر شده و نتایج خوبی گرفته است. البته یکسری مشکلات هنوز وجود دارد ولی همین بردهایی که بدست آورده باعث کم کردن فشار و حواشی می‌شود. همه اینها باعث می‌شود کادر فنی تمرکز بیشتری داشته باشند. روند استقلال کمی کند ولی رو به جلو است. همین موضع امیدواری‌ها را نسبت به این تیم افزایش می‌دهد و می‌توانیم نتایج بهتری را از استقلال شاهد باشیم.

تیم نساجی قائم شهر پس از گذشت 10 هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران(آزادگان) با 16 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج