۴۰۹۶۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دی بوئر: اینتر ترمز دستی را پایین کشیده است

فرانک دی‌بوئر ضمن حمایت از تاکتیک اینتر در دیدار مقابل ساوتهمپتون اعلام کرد این تیم با ترمز دستی پایین به مصاف سایر رقبا خواهد رفت.

وبسایت نود: در حالی که اینتر باید در زمین حریف به میدان برود، فرانک دی بوئر در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در پاسخ به این سوال که با توجه به تنش موجود بین این تیم و هوادارن دو آتشه نراتزوری و مخصوصا اعتراض این گروه به مائورو ایکاردی، آیا برای شما بهتر است که در خانه خودی بازی نمی‌کنید؟ پاسخ داد:

نه همیشه دوست دارم در خانه خودی به میدان برویم، هواداران از ما حمایت می‌کنند و این مسئله به نفع ما خواهد بود. بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و دوست دارم ببینم بازیکنانم چگونه در این دیدار عمل خواهند کرد. به نظرم نیمه دوم دیدار مقابل ساوتهمپتون بازی بهتری به نمایش گذاشتیم. ایکاردی در آن دیدار نمایش خوبی داشت و بازی بدون توپ بسیار خوبی به نمایش گذاشت، او در این دیدار تلاش بسیاری انجام داد و به سایر بازیکنان پیام واضحی داد، اینکه او کاپیتان تیم است و باید بیش از همه بازیکنان تلاش کند، این کار آسانی نیست اما از عملکرد و نگر او بسیار خرسندم. برخلاف برخی از بازی‌ها که نیاز به هافبک تدافعی داشتیم، در زمان حال باید با هافبک‌های باهوشی مثل بانگا به میدان برویم، علاوه بر آن نقش بازیکنان دفاع کناری نیز بسیار مهم است و مهمتر از هر چیز تفکر تیم خواهد بود، باید بتوانیم فضاهای مناسب را در زمان حمله به دست آوریم همانند کاری که ماریو در دیدار کالیاری انجام داد. همیشه باید بازی هجومی به نمایش بگذاریم، اما نه از دقیقه ۲۰ بلکه از ابتدای بازی باید دیدار نمایشی هجومی داشته باشیم. نظم و هماهنگی برای من بسیار مهم است و احساس می‌کنم به کمک این دو فاکتور می‌توانیم موفق شویم. در دیدار مقابل ساوتهمپتون تغییراتی ایجاد کردم که بنابر شرایط آن دیدار برای ما مناسب بود. باید با بدون ترمز به بازی ادامه دهیم، باید زمانی که توپ در اختیار ما قرار دارد با تمرکز به سبک بازی خودمان ادامه دهیم. در دیدار مقابل ساوتهمپتون سانترهای زیادی انجام دادیم، شاید بیش از ۲۰ سانتر اما تنها یک موقعیت خطرناک روی این ارسال‌ها به دست آوردیم که توسط کاندروا به گل تبدیل شد. ارسال از جناحین خوب است اما باید یاد بگیریم که بتوانیم از این ارسال‌ها بهتر استفاده کنیم و همه بازیکنان باید بتوانند روی این ارسال‌ها گلزنی کنند چرا که ایکاردی به تنهایی نمی‌تواند روی همه ارسال‌ها به گل برسد. همچنین اگر بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، می‌توانیم کاری کنیم که اشتباهاتمان در خط دفاعی به چشم نیایند.

با توجه به نتایج نراتزوری، صحبت‌هایی مبنی بر اخراج فرانک دی بوئر به گوش می‌رسد و از گزینه‌هایی چون بلان، لئوناردو و ماندورلینی به عنوان جانشینان این مربی هلندی نام برده می‌شود، با این حال مرد هلندی در این مورد افزود:

تنها روی کارم تمرکز می‌کنم چراکه در حال حاضر این تنها کاری است که می‌توانم انجام بدهم. به بازیکنانم اعتماد دارم و بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار دارم و به همین دلیل است که زمانی که نمی‌توانیم نتیجه بگیریم بسیار ناراحت می‌شوم. علاوه بر آن می‌توانم ناراحتی افرادی را که نمی‌توانند همیشه به میدان بروند را درک کنم، متاسفانه تنها ۱۱ نفر می‌توانند به میدان بروند و به همین دلیل مجبورم دست به انتخاب بزنم، این انتخاب آسان نخواهد بود اما این کار من است.

دی‌بوئر در پاسخ به سوالی با این مضمون که چرا هنوز چیز خاصی از گابی‌گل شاهد نبوده‌ایم گفت:

فوتبال ایتالیا با فوتبال برزیل تفاوت زیادی دارد، گابی‌گل هنوز نیاز به زمان دارد تا با فوتبال ایتالیا هماهنگ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج