adexo3
۴۰۹۷۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فائقی: دادکان در همان دانشگاه آزاد بماند بهتر است

معاون اسبق سازمان تربیت‌بدنی گفت: مهمترین مشکل گودرزی این بود که شخصیت کاریزماتیکی نداشت.

خبرگزاری میزان: سعید فائقی درباره استعفای وزیر ورزش اظهار داشت: پیش از این که بخواهم درباره استعفای گودرزی صحبت کنم باید انتقادی کنم از کسانی که این روزها انتقادهای تندی را علیه گودرزی بیان می‌کنند. متاسفانه برخی‌ها منتظر هستند تا درخت افتاده را با تبر نابود کنند.

وی افزود: گودرزی بر هر دلیلی رای آورد و وزیر شد. او بر اساس توانمندی‌هایی که داشت تلاش خود را انجام داد، هر چند اشتباهاتی داشت که در نهایت مجبور شد استعفا دهد که به نظر من استعفای او و ۲ وزیر دیگر رنگ و بوی انتخاباتی داشت.

معاون اسبق سازمان تربیت‌بدنی با اشاره به این که گودرزی مقصر اصلی عدم موفقیت وررزش کشورمان نبود تصریح کرد: عدم موفقیت ورزش به یک شخص مربوط نمی‌شود و گروهی که زیر مجموعه گودرزی بودند در آن نقش داشتند. مهمترین مشکل گودرزی این بود که او شخصیت کاریزماتیکی نداشت. ضمن اینکه در زمان حضور گودرزی در وزارت ورزش شورای عالی ورزش برگزار نمی‌شد و حتی قانون جدید این وزارتخانه هم برای تصویب به مجلس نرفت.

فائقی ادامه داد: پیش از این که گودرزی وزیر ورزش شود در سمیناری شرکت کردم که او یکی از سخنرانان این سمینار بود. گودرزی چنان خوب درباره فوتبال صحبت کرد که من پس از انتخاب او به عنوان وزیر ورزش بسیار خوشحال شدم اما متاسفانه او خودش را غرق فوتبال کرد. عزل و نصب‌های بی‌مورد در فدراسیون فوتبال و همچنین اظهارنظر‌هایی که گودرزی درباره مسائل جزئی فوتبال انجام داد باعث شکاف میان اهالی ورزش و او شد.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: این طور که به نظر می‌رسد سلطانی‌فر شانس زیادی برای تصدی وزارت ورزش دارد به نظر من او از گودرزی قوی‌تر است و با توجه به این که تجربه حضور در سازمان تربیت‌بدنی را دارد می تواند برای ورزش کشور مثمرثمر باشد. درباره دادکان هم اگر او در همان دانشگاه آزاد فعالیت کند بهتر است، چون ورزش دانشگاه آزاد هم گستردگی زیادی دارد و می‌تواند از این طریق به ورزش کشور کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج