اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۰۵۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فخرالدینی: داوران تمرکزمان را به‌هم زده‌اند

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: چند هفته هست داوران پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند و این موضوع باعث شده تمركز و كنترلی كه روی بازی داریم را از دست بدهیم.

میلاد فخرالدینی در مورد پیروزی تیم فوتبال نفت تهران مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بعد از باخت به پرسپولیس برای برگشتن به شرایط خوب گذشته احتیاج داشتیم كه برنده باشیم و خوشحالم كه این اتفاق مقابل ذوب‌آهن افتاد و با كسب سه امتیاز از میدان خارج شدیم.

وی افزود: نفت تهران در این بازی هم همان تیمی بود كه مقابل پرسپولیس بازی كرد اما از داوری مثل بازی با تیم‌های پرسپولیس، پیكان و ماشین‌سازی ضربه نخوردیم. چند هفته هست كه داوران پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند و این موضوع باعث می‌شود تمركز و كنترلی كه روی بازی داریم را از دست بدهیم.

مدافع نفت تهران درباره اینكه این تیم می‌تواند همچنان بالانشینی در جدول را ادامه دهد، گفت: در حال حاضر تیمی داریم كه بازیكنان بزرگ و باتجربه‌ای در اختیار دارد كه هر یك سال‌ها در لیگ برتر بازی كرده‌اند. نفت تهران چیزی كم و كسر ندارد اما متاسفانه شرایط و مشكلات مالك جدید با وزارت نفت كار را پیچیده كرده است.

فخرالدینی ادامه داد: امیدوارم این مشكل هرچه زودتر حل شده و با واگذاری كامل نفت تهران از سوی وزارت نفت به بهنام پیشرو مشكل بازیكنان حل شود. شك نكنید اگر به تیم ما رسیدگی شود و این مشكلات را برطرف كنند تا هفته‌های پایانی می‌توانیم مدعی باشیم. بازیكنان و كادرفنی بزرگی داریم كه كمك می‌كنند تا به این خواسته برسیم.

وی در پایان درباره مسابقه این هفته نفت تهران برابر سیاه‌جامگان اظهار داشت: قطعاً كار آسانی در مشهد مقابل سیاه‌جامگان نخواهیم داشت. با اینكه این تیم در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته و حتی شنیدم فرهاد كاظمی هم از این تیم خداحافظی كرده اما شك نكنید مقابل ما با تفكرات و تمریناتی كه طی این مدت در حضور ایشان انجام داده‌اند، بازی می‌كنند و باید با قدرت به میدان برویم تا روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج