اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۱۱۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مناجاتی: پیروانی کار بزرگی کرد

مربی پیشین تیم زکشورمان گفت: در کشورهای دیگر، بهترین پروفسورها را برای تیم‌های پایه انتخاب می‌کنند تا به نتیجه برسند.

خبرگزاری تسنیم: مهدی مناجاتی با تبریک به کادرفنی و بازیکنان تیم جوانان کشورمان، گفت: آخرین تیمی که در رده جوانان راهی جام جهانی شده بود، حدود ۱۶، ۱۷ سال قبل تیم تحت هدایت من بود.

وی ادامه داد: در آن سال با کمک علیدوستی، بابازاده و پیروانی توانستیم یک تیم خوب با بازیکنانی مثل ایمان مبعلی، محرم نویدکیا، عباس قاسمی، بهرام اسماعیلی، منصور جمالیان و... بسازیم و به جام جهانی برویم تا دل مردم شاد شود. آن زمان هم، بعد از چند سال ناکامی، توانستیم این افتخار را رقم بزنیم و راهی جام جهانی آرژانتین شدیم. حالا دوباره یک افتخار جدید رقم خورده و باید بگویم امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم، کار بزرگی انجام داده است.

مناجاتی با اعلام این مطلب که کار کردن در رده پایه، بسیار سخت است، اظهار داشت: تیم جوانان، تیمی است که بازیکنانش در حال شکل‌گیری برای ساخت آینده فوتبال مملکت هستند و باید به لحاظ فنی، اخلاقی و روانی آماده پیشرفت شوند. در این شرایط، کار برای یک مربی خیلی سخت‌تر می‌شود. در کشورهای دیگر، پزشک‌ها و پروفسورهای‌شان را برای کمک به تیم‌های پایه استخدام می‌کنند تا بهترین نتایج را بگیرند. هرگاه به تیم‌های پایه توجه شود، ایران جهانی می‌شود.

او گفت: متاسفانه همه چیز در فوتبال ایران شده تیم ملی بزرگسالان و حتی حالا که تیم ملی راه خودش را پیدا کرده، توجه به تیم‌های پایه کم است. باید به فکر ساختن نسل‌های بعدی فوتبال هم باشیم که اساسی‌ترین آن، همین تیم جوانان است که راهی جام جهانی کره‌جنوبی شده است. باید این بازیکنان مورد حمایت قرار بگیرند و از نظر فنی به بهترین شرایط برسند تا در جام جهانی نیز با کیفیت خوب به مصاف حریفان بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج