۴۱۱۵۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آلگری: مانژوکیچ و هیگواین در ترکیب خواهند بود

ماسیمیلیانو آلگری ضمن رد کردن این موضوع که پس از شکست مقابل میلان تغییرات گسترده‌ای در ترکیب تیمش اعمال خواهد کرد اعلام کرد مانژوکیچ و هیگواین در دیدار مقابل سامپدوریا در ترکیب اولیه بیانکونری خواهند بود.

وبسایت نود: ماسیمیلیانو آلگری که در نبرد ابتدای هفته برای نخستین بار مقابل تیم سابقش شکست خورد باید چهارشنبه شب مقابل سامپدوریا شاگردانش را روانه میدان کند، او پیش از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کد و در مورد شرایط بانوی پیر توضیح داد:

سامپدوریا دربی را با برد پشت سر گذاشته است و بازیکنان مهم و خطرناکی چون کوالیارلا، موریل و ریکی آلوارز را دارد، با این تفاسیر باید بازی هجومی به نمایش بگذاریم و سعی کنیم دروازه مان را بسته نگاه داریم تا بتوانیم با پیروزی این دیدار را به پایان ببریم. برای دیدار فردا مانژوکیچ و هیگواین فیکس خواهند بود، همچنین مارکیسیو و روگانی نیز آماده حضور در این دیدار خواهند بود، همچنین کیلینی نیز می تواند به میدان برود، با این حال قبل از مسابقه در مورد ترکیب تیم تصمیم گیری خواهیم کرد. مارکیسیو آماده حضور در میادین است اما نباید این نکته را فراموش کنیم که او ۶ ماه دور از میادین بوده است پس بنابراین باید در مورد وضعیت او بیشتر نگران باشیم، حتی اگر بتواند نیمی از این دیدار را بازی کند بسیار خوشحال خواهم شد.

وی در مورد وضعیت دیبالا و پیاکا افزود:

در هفته آینده آزمایشات بیشتری روی این دو بازیکن انجام خواهد شد تا مدت دقیق مصدومیت آن‌ها مشخص شود، به نظر می‌رسد تا دیدارهای ملی آینده نمی‌توانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم، در صورت نیاز ساندرو می‌تواند جانشین دیبالا شود، او در تمرین نشان داده است که توانایی حضور در پست مهاجم را دارد. بوفون در این دیدار به میدان نخواهد رفت تا بیشتر استراحت کند، همچنین هیگواین نیز روز به روز در حال هماهنگ‌تر شدن با تیم است. باید برای او پاس‌های بهتری فراهم کنیم تا بتواند اعتماد به نفسش را به دست آورد. این برای دومین بار خواهد بود که هیگواین و مانژوکیج همزمان به میدان می‌روند، با این تفاسیر این دو باید بیشتر به یکدیگر کمک کنند و بیشتر همدیگر را در زمین پیدا کنند، زوج هیگواین و دیبالا از نظر نحوه بازی با زوج هیگواین و مانژوکیچ تفاوت زیادی دارند اما این دو بازیکن می‌توانند هماهنگی خوبی با یکدیگر بدست آورند. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و در صدر جدول به سر می بریم، اما از حالا نمی‌توانیم مطمئن باشیم که اسکودتو را فتح خواهیم کرد چراکه سفر طولانی در پیش داریم، همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز پیروزی خوبی مقابل لیون کسب کردیم و در صدر جدول گروه قرار داریم. باید به خودمان تلقین کنیم که نتایج خوبی خواهیم گرفت تا بتوانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم. مقابل سامپدوریا باید پیروز شویم و این مهمترین مسئله پیش روی ما است. در مقابل میلان به خوبی توپ را به گردش در آوردیم اما از سرعت کافی برخوردار نبودیم، اگر بهتر و سریعتر پاس کاری می‌کردیم می‌توانستیم حملات بیشتری روی دروازه میلان انجام دهیم. این مسئله‌ای است که باید با تمرین در آن پیشرفت کنیم ولی در حال حاضر دلیلی برای نگرانی نمی‌بینم. مهمترین هدف ما در حال حاضر پیروزی مقابل سامپدوریا است تا بتوانی جایگاهمان در صدر جدول را مستحکم کنیم تا در شرایط مناسبی به مصاف ناپولی برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج