۴۱۱۶۱۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

محرومیتی که به نفع پرسپولیس نیست

سرمربی پرسپولیس در اظهارنظری عجیب مدعی شد در روز بازی با استقلال خوزستان هیچ مشکلی برای آنها و تماشاگرا‌ن‌شان پیش نیامد.

وطن امروز: سرمربی پرسپولیس در اظهارنظری عجیب مدعی شد در روز بازی با استقلال خوزستان هیچ مشکلی برای آنها و تماشاگرا‌ن‌شان پیش نیامد. برانکو در حالی این صحبت‌ها را به زبان آورده که حدود ۳۰ نفر به‌خاطر سنگ‌پرانی مصدوم شدند! این برای دومین‌بار متوالی بود که پرسپولیس به اهواز می‌رفت و در خاتمه بازی، باران سنگ‌ها شروع به باریدن گرفت و جالب‌تر اینکه در هر دو نوبت این طرفداران پرسپولیس بودند که سرشان شکست و مجروح شدند. بار نخست مربوط به بازی برگشت با استقلال اهواز در لیگ قبل بود که پرسپولیس برنده آن بازی شد و بار دوم به همین مصاف هفته قبل پرسپولیس و استقلال خوزستان مربوط می‌شود. در خاتمه این نبرد که با تساوی یک-یک به پایان رسید، سنگ‌پراکنی موجب شد سر حدود ۳۰ نفر که اکثرا از هواداران تیم قرمزپوش بودند، بشکند.

تصاویر مخابره شده از استادیوم اهواز نشان داد هیچ فرقی نمی‌کند بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود یا غدیر. فقط لازم است در یکسو هواداران پرسپولیس حضور داشته باشند تا باران سنگ در انتهای بازی به سرشان نازل شود. خوشبختانه در هر دو اتفاق فقط شکستگی سر و صورت مخابره شد و کسی آسیب جدی ندید. اما چه ضمانتی است دفعه بعد کسی جانش را از دست ندهد؟ با این وجود روز دوشنبه و در صورتی که همه رسانه‌ها به عمق فاجعه اشاره کردند سرمربی پرسپولیس طوری صحبت کرد که گویی آب از آب تکان نخورده است. برانکو ایوانکوویچ درباره اتفاقاتی که در اهواز و زمان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس رخ داد و اینکه کمیته انضباطی چقدر به این موضوع ورود خواهد کرد، گفت: «به هر حال این وظیفه آنهاست که به این مسائل رسیدگی کنند. اما باید بگویم من در خوزستان موضوع غیرطبیعی ندیدم و اتفاق‌هایی در آنجا افتاد که در همه‌جای دنیا هم این اتفاقات می‌افتد. به هر حال وضعیت برای مربیان و بازیکنان امن بود و ما نه در هتل و نه در رفت و آمدها مشکلی نداشتیم».

همین صحبت‌های عجیب موجب دلخوری شدید پرسپولیسی‌های خوزستان شد. همان‌هایی که آسیب دیدند اما برانکو خیلی بی‌تفاوت از کنار این موضوع عبور کرد. اما دلیل این واکنش عجیب سرمربی قرمزها چه بود؟ او می‌داند که همه رقبا بازی‌های سختی را در اهواز مقابل استقلال خوزستان دارند و با توجه به این اتفاق احتمال محرومیت هواداران اهوازی وجود دارد و این می‌تواند کار رقبای پرسپولیس را در اهواز آسان کند.

پرسپولیس دیگر تا فصل بعد در اهواز مقابل استقلال خوزستان بازی ندارد از این‌رو محروم شدن تماشاگران اهوازی دیگر هیچ سودی برای برانکو و تیمش ندارد به این خاطر او سعی می‌کند طوری صحبت کند که کمیته انضباطی محرومیتی را برای استقلال خوزستان در نظر نگیرد. گویا در محاسبات برانکو استقلال خوزستان امسال رقیب جدی پرسپولیس برای کسب قهرمانی نیست و تیم‌های دیگری رقیب جدی سرخپوشان محسوب می‌شوند. اگر غیر از این بود هرگز شاهد این مصاحبه عجیب از سوی او نبودیم. مصاحبه‌ای که در آن تلاش شده تا از محرومیت هواداران اهوازی جلوگیری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      درود بر هوش و ذکاوت پروفسور.. ولی جای تامل داره؛ اینکه در بازی‌های پرسپولیس و استقلال چنین اتفاقی میافته من فکر میکنم بهترین تنبیه محرومیت تماشگران اهوازی از بازی‌های آینده مقابل پرسپولیسه... جدا از جریمه‌های دیگه‌ای که باید صادر بشه لازمه اهوازی‌های استقلالی از دیدن بازی پرسپولیس محروم بشن، اونقدر این محرومیت طولانی بشه که اونا مجبور بشن روی فرهنگشون تجدید نظر کنن... جون آدم‌ها بازیچه یه عده بی‌فرهنگ نباس بشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج