۴۱۲۱۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عزیزی خادم و عزیزمحمدی گزینه های تاج نیستند

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر انتخاب سرپرست نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال و سرپرستی سازمان لیگ به گوش رسید و حتی نام عزیزالله محمدی و شهاب الدین عزیزی خادم هم مطرح شد.

وبسایت نود: سازمان لیگ بدون رئیس در حال کار کردن است و این در حالی است که حدود شش ماه از انتخابات فدراسیون فوتبال می گذرد.

در روزهای گذشته رسانه ها روی بی رئیس بودن سازمان لیگ و صندلی خالی نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال مانور دادند اما مهدی تاج فعلا موضع سکوت اختیار کرده است و سعی کرده پاسخ انتقاد رسانه ها را ندهد. ظاهرا نه عزیزالله محمدی و نه شهاب الدین عزیزی خادم گزینه های مهدی تاج برای ریاست سازمان لیگ نیستند و او گزینه ای دیگر معرفی خواهد کرد.

او از سوی برخی از اعضای هیات رئیسه برای انتخاب عزیزی خادم تحت فشار است و البته از سوی دیگر برخی از همکاران عزیزالله محمدی در دوران ریاست وی بر سازمان لیگ، به مهدی تاج فشار می آورند که عزیزمحمدی را معرفی کند اما مهدی تاج زیر این فشارها نرفته و مثل اینکه گزینه دیگری مد نظر دارد.

در روزهای آینده او چند حکم مهم را صادر خواهد کرد و البته به فکر تغییرات زیرپوستی در برخی کمیته ها هم هست. باید دید برنامه های تاج در روزهای آینده چطور اجرایی خواهد شد. فعلا تیم های نوجوانان و جوانان و فوتسال و تیم ملی بزرگسالان خوب نتیجه گرفته اند و این روزها لبخند رضایت همیشه روی چهره مهدی تاج دیده می شود. اما مطمئنا موج اعتصاب در باشگاهها و مشکلات مالی و شفاف نبودن اسپانسرها، بحران مالی را به باشگاهها برده و این مسایل بسیاری به خاطر نبود یک رئیس مقتدر در سازمان لیگ برتر است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج