۴۱۲۳۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتحاد هوادارنماها برای تهدید مجازی

با این‌که مسئولان خوزستانی بعد از اتفاقات بازی هفته گذشته استقلال خوزستان و پرسپولیس همت خود را به کار بسته‌اند تا در میزبانی یک بازی بزرگ دیگر، سرافکنده نشوند اما برخی اخبار از شهر اهواز مخابره می‌شود که نگران‌کننده است.

روزنامه شهروند: با این‌که مسئولان خوزستانی بعد از اتفاقات بازی هفته گذشته استقلال خوزستان و پرسپولیس همت خود را به کار بسته‌اند تا در میزبانی یک بازی بزرگ دیگر، سرافکنده نشوند اما برخی اخبار از شهر اهواز مخابره می‌شود که نگران‌کننده است.

استقلال خوزستان نقره داغ شد

در شرایطی امروز فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز از استقلال میزبانی می‌کند که کمیته انضباطی دیروز با اعلام محرومیت ٣ جلسه‌ای استقلال خوزستان از بازی‌های خانگی، یک هشدار جدی به هواداران اهوازی داده است. در حکم کمیته انضباطی علاوه بر جریمه و محرومیت برای استقلال خوزستان، برای پرسپولیس هم جریمه ٥ میلیونی در نظر گرفته شده، اگرچه مسئولان باشگاه خوزستانی معتقدند هواداران تیم‌شان فقط نیمی از ورزشگاه را در اختیار داشتند و پرسپولیسی‌ها نیز در جنجال ایجاد شده، نقش ویژه‌ای ایفا کردند.

سکوها به کدام طرف می‌رسد؟

باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای که چند روز قبل به سازمان لیگ ارسال کرده بود، اعلام کرد در صورتی که بیش از ١٠‌درصد سکوهای ورزشگاه غدیر به استقلالی‌ها برسد،‌ دیگر هیچ مسئولیتی را نسبت به اتفاقات این بازی قبول نخواهد کرد. غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اینطور به نامه فولادی‌ها پاسخ می‌دهد: «فولادی‌ها نمی‌توانند به این شکل مسئولیت را از خودشان سلب کنند. ما در نامه‌ای که به آنها دادیم اعلام کردیم اگر ظرفیت ٩٠‌درصد ورزشگاه توسط هواداران فولاد تکمیل شد در آن صورت تیم میهمان نمی‌تواند بیش از ١٠‌درصد ورزشگاه سهم داشته باشد. سوال اینجاست که اگر هواداران فولاد سکوهای ورزشگاه را پر نکردند چه اتفاقی می‌افتد. آیا باید مردم پشت در بمانند و ما بگوییم چون هوادار استقلال هستید شما را راه نمی‌دهیم؟»

پیام تهدیدآمیز

در آستانه بازی امروز فولاد و استقلال، پیامی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که حامل کلمات عجیبی است. در این پیام تهدیدآمیز که امضای برخی هواداران ٣ تیم اهوازی یعنی فولاد، استقلال خوزستان و استقلال اهواز پای آن دیده می‌شود، هواداران استقلال تهران تهدید شده‌اند که اگر در ورزشگاه حاضر شوند، اتفاق بدتری از هواداران پرسپولیس برایشان رخ می‌دهد. از جملات تهدیدآمیز در این پیام استفاده شده و با این شرایط به نظر می‌رسد ممکن است اتفاقات بازی هفته گذشته به شکل بدتری تکرار شود.

تدابیر ویژه امنیتی

از چند روز قبل جلسات متعددی در استان خوزستان میان ارگان‌های انتظامی و امنیتی و مسئولان هیأت فوتبال این استان برگزار شد تا از تکرار اتفاقات دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در بازی این هفته جلوگیری شود. یکی از نگرانی‌های اصلی درباره ورزشگاه غدیر سنگ‌هایی است که همواره در چند‌سال اخیر مشکلات زیادی را برای تیم‌ها و هواداران تیم میهمان به وجود آورده است. علی ‌مظفری، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز دراین‌باره می‌گوید: «در چند روز اخیر نیروهای شهرداری در استادیوم غدیر حضور داشتند. البته این مسئولیت متوجه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیأت فوتبال استان است اما اکنون همه ادارات را پای کار آورده‌ایم و همه درحال همکاری هستند تا این ورزشگاه از سنگ و کلوخ پاکسازی شود. قرار بر این شد که این بازی به بهترین نحوه ممکن پوشش امنیتی داده شود و ان‌شاءالله دیگر شاهد هیچ‌گونه حوادث تلخ و ناگواری در ورزشگاه غدیر اهواز نباشیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج