adexo3
۴۱۳۰۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تقدیر امری از عملکرد دیماریا در دیدار مقابل لیل

پس از پیروزی پاریسن‌ژرمن در مقابل لیل، مربی این تیم از عملکرد آنخل دیماریا تمجید کرد.

وبسایت نود: در حالیکه پس از تساوی پاریسی‌ها در مقابل مارسی انتقادات فراوانی از دیماریا صورت گرفته بود، این بازیکن آرژانتینی با نمایشی درخشان در مقابل لیل جواب انتقادها را داد تا تشویق اونای امری را به همراه داشته باشد. دیماریا در این دیدار پاس تک گل این دیدار را برای کاوانی ساخته و پرداخته کرد تا با تک گل این بازیکن اروگوئه‌ای پاریسی‌ها ۳ امتیاز حساس را به دست آورند. همچنین دیماریا در این دیدار موفق به گلزنی شد اما داور این گل را به این دلیل مردود اعلام کرد که بازیکن آرژانتینی با استفاده از دست آن را به ثمر رسانده بود. پس از این دیدار اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی ضمن اشاره به عملکرد درخشان دی‌ماریا اعلام کرد:

دیماریا در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و کمک بزرگی به ما کرد، او یک گل مردود زد و توانست پاس گل مارا ارسال کند. این عملکرد باعث بهتر شدن روحیه او خواهد شد.

پاریسن‌ژرمن با اینکه موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کند اما نمی‌تواند از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کند، با این حال مربی این تیم از کسب پیروزی در این دیدار ابراز خشنودی کرد، او در ادامه افزود:

دیدار سختی را مقابل تیمی داشتیم که به خوبی دفاع می‌کرد، در نیمه نخست موقعیت‌های زیادی داشتیم اما موفق به گلزنی نشدیم، در نیمه دوم نیز به همین شکل ادامه دادیم هرچند که نسبت به نیمه نخست کمتر موقعیت‌ داشتیم اما در نهایت موفق شدیم گل مهمی به ثمر برسانیم. به اندازه کافی موقعیت خطرناک ایجاد کردیم اما تنها یکبار توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. با این حال دیداری را که در آن موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم اما نتوانیم به گل برسیم را به دیداری که از تنها موقعیتمان استفاده کنیم ترجیح می‌دهم. به این برد احتیاج مبرم داشتیم تا بتوانیم به رده دوم جدول رده بندی بازگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج