adexo3
۴۱۳۲۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی کریستال پالاس - لیورپول

دو تیم کریستال پالاس و لیورپول، امروز در ورزشگاه سلهورت پارک شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خبرگزاری فارس: زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید و یکی از صاحبان رای در فرایند انتخاب بهترین بازیکن سال فوتبال دنیا گفت: به کریستیانو رونالدو رای داده‌ام و البته سایر گزینه‌ها را به اجبار قوانین سیستم انتخاب فیفا مشخص کردم، در کل تنها نام مهم همان کریستیانو رونالدو بود که وظیفه داشتم از او دفاع کنم و به او رای بدهم.

زیدان ادامه داد: سال‌ها است که بین مسی و رونالدو و گاه بازیکنانی چون نیمار و سوارس مقایسه انجام می‌شود و البته سال‌ها است که رای من کریستیانو رونالدو بوده و هست. اگر رونالدو وجود نداشت شاید به نام مسی فکر می‌کردم شاید هم گرت بیل اما اکنون که فوتبال جهان، رونالدو را دارد تکلیف من به عنوان یک مربی عاشق فوتبال روشن اسورزش سه"، لک لک‌ها در فصل جاری با هدایت کلوپ نتایج خوبی کسب کرده اند و در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده سوم قرار دارند. آنها هم امتیاز با سیتی صدرنشین هستند و تنها به دلیل تفاضل گل از آرسنال و سیتی پایین تر هستند. به نظر کلوپ تیم متحد و یک دستی را آماده کرده تا برای کسب قهرمانی در این فصل بجنگند. سرخ‌پوشان مرسی ساید در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و ۱ تساوی کسب کرده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند.

فصل گذشته لیورپول در مقابل کریستال پالاس توانست به ۳ شکست پیاپی پایان دهد و ۲-۱ پیروز میدان شود، هر چند که کریستین بنتکه که در آن بازی در دقیقه ۹۰ گل پیروزی بخش لیورپول را به ثمر رساند، حالا در تیم مقابل بازی می‌کند. آخرین باری که کریستال پالاس موفق به گلزنی در دیدار مقابل لیورپول نشد به سال ۱۹۹۷ بازمی‌گردد، جایی که عقاب‌ها ۳-۰ مغلوب شدند. پس از آن دیدار، آنها در تمامی ۹ بازی بعدی موفق به گلزنی شده اند. ۵ تقابل اخیر دو تیم نیز با ۳ پیروزی برای لیورپول و ۲ پیروزی برای کریستال پالاس به پایان رسیده است و دو تیم شانس خوبی برای کسب پیروزی دارند.

ترکیب احتمالی
پیش بازی کریستال پالاس - لیورپول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج