اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۳۳۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آغاز هفته دوازدهم با شاغلام

ورزش سه: هفته دوازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امروز آغاز می شود. مهمترین بازی امروز را سیپدورد تیم دوم جدول در برابر نفت مسجد سلیمان برگزار می کند و با پیروزی در این دیدار می تواند به صدر جدول باز گردد.

امروز هم چنین شاهد اولین حضور غلام حسین پیروانی روی نیمکت تیم فجر سپاسی شیراز خواهیم بود. البته به ضرس قاطع می توان گفت او حتی برای نگه داشتن تیم در جدول بازی ها کار سختی را پیش رو دارد چرا که تیم تا به این جای کار از ۱۱ بازی سپری شده تنها ۴ امتیاز کسب کرده است. نگاهی خواهیم داشت به بازی های امروز:
مس رفسنجان - ایرانجوان بوشهر

جهش در جدول

مس رفسنجان با توجه به اینکه به انتهای جدول نزدیک است بی شک در بازی های خانگی تلاش خواهد کرد دست پر میدان را ترک کند تا از این وضعیت نجات یابد. به خصوص در دیدار با تیم هایی چون ایرانجوان بوشهر که وضعیت مشابهی با خود دارد. البته مس با آمدن میشو کریستیچوویچ تیم بهتری به نسبت روزهای گذشته نشان داده و انتظار می رود هفته به هفته در جدول رده بندی جهش داشته باشد. در نقطه مقابل ایرانجوان بوشهر شرایط مالی خوبی ندارد و همین مسئله توانمندی تیم را تحت الشعاع قرار داده است. سه امتیاز این بازی برای تیم میهمان هم حائز اهمیت است.

فولاد یزد - راه‌آهن یزدان

تغییر شرایط

قعر نشینی برای فولاد یزد آزار دهنده است چرا که در نهایت منجر به سقوط به یک رده پایین تر خواهد شد، اما فرصت کافی برای این تیم برای رهایی از این وضعیت وجود دارد که یکی از این فرصت ها امروز رقم خواهد خورد. بازی با تیم راه آهن یزدان. البته تیم راه آهن با وجود همه مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن درگیر بوده تیم خوبی نشان داده و تا به این جای کار ۱۶ امتیاز گرفته است.راه آهن حال که پشت و پناهی ندارد تلاش می کند با ارایه بازی های خوب نگاه ها را متوجه خود کند تا بلکه شرایط تغییر نماید. طبیعتا باید این طور فکر کند هر دو تیم برای پیروزی بازی خواهند کرد.

خیبرخرم‌آباد - گل‌گهر سیرجان

نمایش درخورتحسین

امروز هر دو تیم بازی سختی را پیش رو خواهند داشت. میزبان به این دلیل که با یکی از تیم های مدعی صعود رویارو خواهد شد و میهمان به این دلیل که خیبر دو سه هفته ای است پر تلاش و با انگیزه بازی می کند و همانند گذشته تبدیل به یک تیم محکم شده است. خیبر برای صعود به نیمه بالای جدول و قرار گرفتن در حاشیه امنیت نیازمند سه امتیاز این بازی است و از سویی تیم گل گهر با توجه به کثرت مدعیان برای باقی ماندن در کورس باید سه امتیاز این بازی را تصاحب کند. هیچ راهی برای دست یابی به هدف بهتر از ارایه یک نمایش درخور تحسین نیست.

سپیدرود رشت - نفت مسجدسلیمان

بازگشت به روزهای خوب

سپیدورد رشت با همه مشکلات تا به این جای کار با چنگ و دندان موقعیت خود را حفظ کرده و طبیعی است امروز به تدوام این روند فکر کند. بازی با نفت مسجد سلیمان فرصت خوبی است که یک بار دیگر این تیم بخت خود را برای صدرنشینی آزمایش کند به خصوص که این هفته صدرنشین یعنی خونه به خونه باید در خانه پذیرای تیم اکسین باشد. نفت مسجد سلیمان اگر چه در هفته های اخیر خوب نتیجه نگرفته اما نمی شود این تیم را دست کم گرفت به این خاطر، شاید این هفته هفته ای باشد که نفت مسجد سلیمان به روزهای خوب گذشته برگردد.

پارس جنوبی جم - فجرسپاسی شیراز

ورود شاغلام

پارس جنوبی جم که چند هفته ای بود خوب نتیجه نمی گرفت با شکست ایرانجوان در دربی بوشهر به روزهای خوب گذشته اش برگشت و امروز می کوشد با شکست فجر سپاسی به تیم های بالانشین جدول نزدیک تر شود. فجر شاید با تغییر و تحولاتی روبرو شود چرا که غلام حسین پیروانی از این هفته روی نیمکت این تیم خواهد نشست و شاید انگیزه ای که او به تیم داده فجر سپاسی را این هفته تیم متحول شده ای به نسبت گذشته ببینیم. بنابراین نگاه کردن به فجر سپاسی به عنوان یک تیم قعر جدولی به ضرر تیم پارس جنوبی جم تبدیل خواهد شد و چه بسا سه امتیاز بازی را هم از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج