اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۳۳۷۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عیسی‌زاده: طارمی دفاع ما را نابود کرد

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان،‌ گفت: مهدی طارمی دفاع ما را زد و او را نابود کرد، آیا این معنی وقت‌کشی می‌دهد؟

خبرگزاری فارس: علی عیسی‌زاده در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی بدی نبود، اگر ۶-۵ دقیقه بیشتر مقاومت می‌کردیم برنده بازی می‌شدیم. مصدومیت دفاع وسط تیممان در دقایق پایانی باعث شد پرسپولیس با قدرت بیشتری حمله کند و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: به هر حال بازی در تهران برگزار می‌شد و شرایط خاص خودش را داشت. اگر آن مصدومیت برای مدافع ما به وجود نمی‌آمد امکان نداشت پرسپولیس به گل برسد. به هر حال ما مقابل ۷۰ هزار هوادار و در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفتیم، به غیر از تعدادی از بازیکنانمان سایر نفرات بازیکن جوان و کم‌تجربه بودند. من از بازیکنان تیم به خاطر عملکرد خوبی که داشتند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در رابطه با انتقاد پرسپولیسی‌ها به وقت‌کشی بازیکنان تیمش تصریح کرد: این حرف را قبول ندارم، اگر بازیکنان ما قصد وقت‌کشی داشتند، چرا مدافع تیم ما مصدوم شد و به بیرون انتقال داده شد؟ طارمی دفاع ما را زد و او را نابود کرد، آیا این معنی وقت‌کشی می‌دهد؟ بازیکنان ما عادت با انجام چنین کارهایی ندارند و اگر می‌خواستیم وقت‌کشی کنیم در ۳۰ ثانیه پایانی بازی با پدیده این کار را می‌کردیم تا پیروزی تیممان را با تساوی عوض نکنیم.

وی در مورد عملکرد صنعت نفت در فصل جاری خاطرنشان کرد: نسبت به پتانسیلی که داریم عملکرد قابل قبولی ارائه کردیم. ما از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم و هنوز بسیاری از ساختارهایمان لیگ برتری نشده است. نسبت به تیم‌های دیگر کم‌تجربه هستیم و رفته رفته شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

عیسی‌زاده در رابطه با شرایط مالی تیمش اظهار کرد: ما قسط اول تیم را پرداخت کردیم و باید منتظر نیم‌فصل باشیم و ببینیم شرایط چطور می‌شود.

وی در رابطه با کناره‌گیری تیمش از جام حذفی یادآور شد: ما با توجه به شرایط و پتانسیل تیم این تصمیم را گرفتیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه صلاح ندانست در جام حذفی حاضر شویم. با توجه به اینکه پشتوانه بازیکنی قوی برای جانشینی نداشتیم، این اقدام را انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد اینکه آیا این تصمیم را به خاطر مشکلات مالی گرفتند،‌ عنوان کرد:‌ خیر، ما نهایت در جام حذفی ۳-۲ بازی بیرون از خانه داشتیم. ما با توجه به اینکه هدف اصلی‌مان لیگ برتر و بقا در آن است، تصمیم گرفتیم برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان و با توجه به اینکه اگر این اتفاق بیفتد، فرد جایگزینی نداریم، در جام حذفی شرکت نکنیم.

عیسی‌زاده در پایان تصریح کرد: از همه اعضای تیم و بازیکنان تشکر می‌کنم، آنها عملکرد بسیار خوبی دارند، جا دارد تقدیر ویژه‌ای از عملکرد خوب حسن هوری داشته باشم. او بسیار خوب کار کرده و امیدوارم مربیان تیم ملی عملکرد این بازیکن را مشاهده کنند؛ چراکه هوری می‌تواند به تیم ملی کمک کند. او از سال قبل بازی‌های خوبی برای ما انجام داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای عیسی زاده فکر کنم شما تو جریان یه بازی دیگه بودید چه پیروزی مرد حسابی مگه بازی صفر صفر نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج