adexo3
۴۱۳۵۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارتومئو: علیه بارسا کمپین تشکیل داده اند

جنجال دقایق پایانی دیدار بارسلونا و والنسیا تبعات فراوانی داشته است. اظهارنظر خاویر تباس(رئیس اتحادیه لالیگا) در تقبیح شادی گل بازیکنان بارسا واکنش تندی از سوی مسئولان باشگاه بارسلونا در پی داشته است.

ورزش سه: پرتاب اشیای مختلف از سوی هواداران والنسیا به سمت بازیکنان بارسا که در حال شادی گل سوم خود بودند، جو مستایا را کاملا متشنج کرد. والنسیایی ها معتقدند که شادی گل تحریک آمیز نیمار، مسی و دیگر بازیکنان بارسا باعث این اتفاق بوده است اما باشگاه بارسلونا به دفاع از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

خاویر تباس، رئیس اتحادیه لالیگا، سه روز پیش در مصاحبه ای، رفتار بازیکنان بارسلونا پس از گل سوم را تقبیح کرد که این اظهارنظر با واکنش تند مدیران بارسلونا همراه شد. حتی رئیس سابق باشگاه بارسلونا، خوان گاسپارت، از تباس خواست که بهتر است از سمت خود استعفا دهد.

باشگاه بارسلونا نیز رسما اعلام کرد که به دلیل اظهارات اخیر رئیس اتحادیه لالیگا(خاویر تباس)، از وی به دادگاه حکمیت ورزشی(TAD) شکایت خواهد کرد.

بارتومئو در نشست سالانه اعضای باشگاه بارسلونا، سخنرانی خود را با حمله به خاویر تباس شروع کرد و گفت:« همانند سال گذشته، امسال نیز باید صحبت های خودم را با گلایه از یکسری مسائل حاشیه ای شروع کنم. سال گذشته صحبت از حق آزادی بیان بود و امسال اظهارات نسنجیده و غیر مسئولانه خاویر تباس و بیانیه کمیته برگزاری رقابت های لالیگا.

تباس اظهاراتی بیان کرده است که در شان و مقام او نبود. فردی در جایگاه تباس نباید آن حرف ها را علیه بازیکنان بارسلونا می زد.

ما این قضیه را تا انتها ادامه خواهیم داد تا حقمان را بگیریم. من اینجا هستم تا از حقوق و منزلت باشگاه و بازیکنان بارسا دفاع کنم. معتقدم کمپینی بر علیه بارسا تشکیل شده و حرف هایی زده می شود که بیشتر به سود احزاب سیاسی است و چیزی جز تحریف واقعیات نیستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج