adexo3
۴۱۳۵۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آسیایی کابوس وار در انتظار لستر ایران

نتایج استقلال خوزستان بر خلاف فصل قبل نتایج در خور توجهی نبوده و از این حیث نگرانی هایی را برای اهالی فوتبال ایران ایجاد کرده است.

ورزش سه: استقلال خوزستان که به عنوان قهرمان لیگ برتر و نماینده اول فوتبال ایران در رقابت های جام قهرمانان باشگاه های آسیا حضور خواهد داشت اکنون از ۱۰بازی خود صاحب۱۱امتیاز است و در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و جالب اینکه بررسی آماری تیم استقلال خوزستان در مقایسه با فصل قبل آماری کاملا متفاوت را به ما میدهد که حاکی از اوضاع نابسامان این تیم خوب خوزستانی است.

استقلال خوزستان در فصل گذشته در شرایطی با اقتدار و شایستگی به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید که در روز پایانی از ۳۰بازی خود تنها ۱۴گل خورده را در کارنامه داشت و همین کارنامه درخشان رکورد بهترین خط دفاعی را نیز بنام استقلال خوزستان ثبت کرد تا قهرمانی این تیم خوزستانی دارای صلابت و شیرینی خاصی باشد.

استقلال خوزستان اما امسال بر خلاف فصل گذشته در خط دفاعی به هیچ وجه آن صلابت و بازدارندگی لازم را ندارد و در ۱۰بازی خود ۱۶گل دریافت کرده است.یعنی یک سوم از بازیهای فصل را پشت سر گذاشته و تا اینجای کار دو گل بیشتر از مجموع بازی هایش در فصل قبل دریافت کرده است!

این آمار ضعیف برای تیمی که می خواهد به عنوان نماینده فوتبال ایران در جام باشگاههای آسیا شرکت کند یک زنگ هشدار است تا در فرصت باقیمانده با بررسی و شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعفش در کار دفاعی به همان تیم باصلابت فصل قبل تبدیل شود.زیرا فوتبالی که در این فصل از استقلال خوزستان دیده ایم قطعا در بازیهای جام باشگاههای آسیا مشکلات زیادی برای آنها رقم می زند، شاید آنها در فاز هجومی بتوانند موثر باشند اما ضعف خط دفاعی این تیم کاملا محسوس است.

استقلال خوزستان نیاز به یک شوک بزرگ دارد.تیمی که به گفته مربی و سرپرست و بازیکنانش عمدتا به خاطر مشکلات مالی اسیر حاشیه های فراوان و بی انگیزگی بازیکنان شده به تیمی بیمار تبدیل شده است که اگر هر چه زودتر درمان نشود علاوه بر خدشه دار شدن اعتبار باشگاهی خود می تواند به اعتبار و جایگاه فوتبال ایران را در قاره کهن نیز ضربه بزند.

امیدواریم مدیران بالادستی این باشگاه پرطرفدار خوزستانی هر چه سریعتر جهت برطرف کردن مشکلات درون باشگاهی خود برنامه عملیاتی و فوری را در دستور کار قرار دهند، چرا که با ادامه این وضعیت تنها پشیمانی در انتظار آنها خواهد بود.

گفتنی است هیات مدیره جدید استقلال خوزستان انتخاب شده اند اما دلایل نامعلوم باعث شده است هنوز حکم آنها امضا نشود تا بلاتکلیفی این باشگاه خوزستانی ادامه دار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جهانگیر

      اونجایی که نویسنده نوشته ضعف خط دفاعی این تیم محسوس است درسته ولی اگه بجاش می‌نوشت: ضعف خط دفاعی این تیم دخسوس است بهتر بود.
      پارسال این تیم به لطف دروازه‌بانی مثل دخسوس قهرمان شد که امسال هم خودش رو تو تیم گسترش نشون داده ۱۰ بازی ۶گل.
      درضمن تیمهای شهرستانی هم هفته های آخر جلوی این تیم وا دادن تا این تیم قهرمان بشه، اگه به حرفهای من کسی شک داره فیلم بازیهای ۵ هفته ی آخر این تیم رو با رقیبانش مخصوصا جلوی ذوب آهن رو ببینه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج