جاباما
۴۱۳۶۵۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

لطف کی‌روش در حق برانکو و پرسپولیس

تعطیلات لیگ به دلیل بازی پیش روی تیم ملی مقابل سوریه، موجب شد تا پرسپولیس کمترین ضرر ممکن را به دلیل نبود دو ستاره خود متحمل شود.

وبسایت نود: در شرایطی که برانکو در چند وقت اخیر همواره در صحبت‌های خود از تعطیلات لیگ به دلیل بازی‌های تیم ملی انتقاد کرده و اعتقاد دارد پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر از این وقفه‌های چند هفته‌ای در مسابقات لیگ متضرر خواهند شد اما این تعطیلات فعلی چیزی جز منفعت برای او تیمش نخواهد داشت.

تعطیلات این بار لیگ در حالی از راه رسیده است که برانکو و پرسپولیس دو ستاره خود یعنی علیرضا بیرانوند و وحید امیری را به ترتیب ۴ و ۳ هفته به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. باتوجه به وقفه ۲۸ روزه لیگ و مدت دوری این دو بازیکن از میادین، طبق برنامه لیگ، بیرانوند و امیری می‌توانند در شروع دوباره مسابقات و در بازی هفته یازدهم مقابل پیکان به میدان بروند. این در حالی است که اگر لیگ به دلیل آماده‌سازی تیم ملی تعطیل نمی‌شد، پرسپولیس باید در چهار بازی بعدی خود از هفته یازدهم تا هفته چهاردهم بدون دو بازیکن تاثیرگذار خود به مصاف رقیبان می‌رفت.

با نگاهی به جدول لیگ می‌بینیم در صورتی که لیگ دچار وقفه نمی‌شد، با احتساب هر هفته یک بازی، پرسپولیس می‌بایست در چهار دیدار بعدی خود، بدون دو ستاره‌ تاثیرگذارش به مصاف پیکان، ماشین‌سازی، پدیده و ذوب‌آهن می‌رفت که قطعاً غیبت بیرانوند و امیری در این بازی‌ها می‌توانست تبعات منفی زیادی برای صدرنشین فعلی لیگ داشته باشد اما در شرایطی فعلی برانکو تنها در یک بازی مقابل نفت آبادان نتوانسته است از این دو مهره اصلی خود استفاده کند. دیداری که بیرانوند آن را به دلیل آسیب‌دیدگی دست از دست داد و وحید امیری نیز تنها بعد از ۳۰ دقیقه از گذشت بازی به دلیل کشیدگی عضله همسترینگ تعویض شد.

باتوجه به همین مساله باید گفت با وجود اعتراض و انتقادهای برانکو نسبت به تعطیلات لیگ و اردوهای تیم ملی، این بار کی‌روش و تیم ملی باعث شدند مرد کرووات و تیم صدرنشینش کمترین ضرر ممکن را از نبود ستاره‌های مصدوم خود متحمل شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تعطیلات قبلی ک ب کیسه ها خیلی حال داد وگرنه الان تیم منصوریان با سرعت نور ته جدولو سوراخ کرده بودن :)

    • رضا مهدوی کیان

      اشتبا ه میکنید اکر این روزها پرسپولیس در گلزنی مشکل پیدا میکند و رامین رضاییان تشویق میشود فقط بخاطر تعطیلی لیگ بخطر اردوی تیم ملی است که اجازه نمی دهد تیم مورد نظر برانکو شکل بگیردالبته کیروش هم حق دارد چون در باشگاههای بدنسازی به شکل اصولی انجام نمیشود او مجبور است بدنسازی تیم ملی را خودش انجام دهد البته تمرینات بدنی در پرسپولس درس انجام میشود در واقع پرسپولیس بخاطر تمرینات اشتباه بدنی در دیگر تیمها دچار مشکل میشود البته جدیدا استقلال هم در کارهای بدنی موفق نشان داده تراکتور هم از این قاعده مستسنی نیست ولی بقیه تمها همه مشکل بدنی دارن

    • حقگو

      چه تحلیل آبکی
      کیروش نه اینکه علم غیب داشته ، با این تعطیلات به پرسپولیس لطف کرده!!!!!!! مسخره ترین حرفی که ممکن بود نویسنده ی گرامی از خودش تراوش کنه خخخخخخخخخخخ
      پرسپولیس همه ی بازیکنای اصلی و ذخیره ش هر کدومشون ستاره‌ن. برانکو از چوب خشک بازی می گیره وای به اینکه این همه ستاره دستش باشه. پس کیروش به هیچ بنی بشری لطف نکرده جز منفعت و موقعیت طلبی خودش

    • درجواب حقگو

      میگه برانکو از چوب خشک بازیکن میسازه...مقابل قشقایی همینا نبودن ک حریف نشدی...پس کمتر بگو....سه تا ملی پوش پرسپولیس نباشن همه تیمی بهشون گل میزنه...عین قشقایی

    • بدون نام

      مگه استقلال از بسیج مقاومت شیراز شکست نخورد تو جام حذفی؟؟؟ آلزایمر ک نداری احتمالا؟؟!!! از این شکستا برای تیمای بزرگ دنیا هم اتفاق میفته حالا اگه شکست سنگین داشته باشی اونم مقابل تیم رقیب اونا فراموش شدنی نیس میدونی که 6 ت..ا 4 تا... 10 دقیقه 3 تا اونم 10 نفره.. تا باشه از این خاطره ها :))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج