adexo3
۴۱۴۰۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعلام ضوابط جدید جام قهرمانان پس از فینال ۲۰۱۶

باشگاه پرسپولیس اقدامات خود را برای تکمیل مدارک مورد نیاز جهت انجام امور مربوط به لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرد.

خبرگزاری میزان: بنا بر اعلام مسئولان امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران، با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۱۶-۲۰۱۵ هنوز به پایان نرسیده است، ضوابط و قوانین مربوط به فصل آتی این رقابت‌ها از جمله در حوزه ارائه اسامی بازیکنان تعیین و اعلام نشده است.

اهمیت این موضوع از آن جهت است که باشگاه‌های ایرانی در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل امکان ایجاد تغییراتی را در ترکیب نفرات خود دارند و در ادوار پیشین این رقابت‌ها لحاظ شدن این تغییرات در فهرست آسیا با توجه به زمان‌بندی‌ها امکان‌پذیر بوده است.

باشگاه پرسپولیس هم چندی پیش با تشکیل کارگروه لیگ قهرمانان آسیا که به ریاست سرپرست باشگاه جلساتی را برگزار کرده، اقدامات خود برای تکمیل فرم‌ها و جمع‌آوری مدارک را آغاز کرده است.

اقدامات در تمام حوزه‌ها طبق ضوابطی که در حال اجرا است، دنبال می‌شود و با شرایط فعلی انتظار می‌رود باشگاه پرسپولیس پس از اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدارک خود را به سرعت ارسال کند. ضمن آنکه بخشی از نامه‌نگاری‌ها و ارائه مدارک و مستندات هم تا همین لحظه و قبل از به پایان رسیدن مهلت، محقق شد.

در جریان شرکت باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا از نظر اداری مراحل گوناگونی طی می‌شود که از تأیید در اختیار داشتن و مطالعه قوانین و قبول آنها شروع شده و تا معرفی ورزشگاه‌ها، هتل‌ها، پیراهن، بازیکنان و جزئی‌ترین موارد ادامه پیدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج