adexo3
۴۱۴۱۰۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

صادقیان: خطیبی، اخلاق مرا درست کرد

مهاجم تیم ماشین سازی ضمن حمایت از رسول خطیبی وعده داد تیمش به زودی بالانشین لیگ برتر شود.

ورزش سه: تیم ماشین سازی در هفته های گذشته لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب نکرده است. با این حال مسئولان باشگاه از رسول خطیبی حمایت کرده و او در سمتش ماندگار شده است.

پیام صادقیان، مهاجم تیم ماشین سازی نیز معتقد است خطیبی زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. او در این باره می گوید: خیلی ها می گویند خطیبی تیم بدی بسته و نتایج خوبی کسب نشده است. با این حال نباید خودمان را گول بزنیم، رسول خطیبی چه کاری می تواند انجام دهد؟

او ادامه می دهد: تیم ما ۷ مصدوم دارد، با این شرایط خطیبی چه کند؟ همه بازیکنان تیم تلاش خود را انجام می دهند و زحمت می کشند. من شک ندارم تیم ما در جدول صعود می کند و به رده های بالایی می رسد. من حرفی نمی زنم که نتوانم روی آن بایستم و الان هم درباره آینده خوب ماشین سازی صحبت می کنم.

مهاجم ماشین سازی در ادامه به تغییرات رفتاری خودش اشاره می کند: هیچ کس در سال های گذشته نتوانست اخلاق مرا درست کند ولی خطیبی این کار را کرد. او به من کمک کرد و دیگر مشکل اخلاقی ندارم. خواهشم این است که از خطیبی حمایت کنند؛ چراکه اطمینان دارم این تیم در جدول بالا می آید و همه چیز روی روال می افتد.

صادقیان صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: از همه آنهایی که تاکنون حمایتم کردند، تشکر می کنم. از همه می خوام خطیبی را هم مورد حمایت قرار دهند تا تیم نتیجه بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      ادمی که نتونه اخلاق خودشو خودش دزست کنه!! خخخ

    • 1999

      ایول.امیدوارم برگردی به همون سالای اوجت.حیفی اگه بیشتر از این سقوط کنی.همیشه از خدا خواستم که بشی آقای گل لیگ.واقعا استعدادشو داری ....قدرخودتو ندونستی....خیلی دوست داریم آقاپیااااااااامممممممممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج