اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۴۲۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فخرالدینی: نفت تهران شخصیت قهرمانی دارد

مدافع نفت تهران می گوید که این تیم بازیکنان و مربیان خوبی دارد و یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می رود.

ورزش سه: میلاد فخرالدینی درباره عملکرد نفت تهران در هفته های گذشته لیگ برتر، گفت: تمرینات خوب و پرفشار ما بی نتیجه نمانده و کمک زیادی به نتیجه گیری تیم کرده است. اگر شرایط مالی تیم بهتر بود مطمئنا ما امتیازات بیشتری تا به اینجای لیگ جمع می کردیم اما اکنون نیز در رتبه سوم جدول هستیم و مدعی قهرمانی به شمار می رویم.

وی ادامه داد: نفت تهران تیم کوچکی نیست و شخصیت قهرمانی دارد. کادرفنی و بازیکنان بزرگی در این تیم هستند و مطمئن باشید برای افتخار آفرینی چیزی کم ندارد. علی دایی نیز سرمربی بزرگی است که شخصیت بزرگی دارد و واقعا به مجموعه تیم کمک می کند.

مدافع نفت تهران درباره مشکلات مالی این باشگاه افزود: متاسفانه وضعیت مالی خوبی نداریم. قرار بود ابتدای فصل ۴۰ درصد دریافتی داشته باشیم اما تنها ۲۰ درصد به ما پرداخت شد. من از فصل گذشته نیز ۶۰۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارم. مطمئن باشید اگر این مشکلات مالی نبود و در هفته گذشته تمرینات خود را مرتب انجام می دادیم، برابر سیاه جامگان برنده از زمین خارج می شدیم.

او درباره اوج گیری خود بعد از خروج از استقلال تصریح کرد: من برای موفقیت در نفت تمام تلاشم را انجام می دهم و امیدوارم بتوانم روز به روز در مسیر پیشرفت حرکت کنم. در دو فصل گذشته نیز نزدیک به ۶۰ بازی برای استقلال انجام دادم و شما مطمئن باشید اگر سطح فنی من پایین بود، دو سرمربی مختلف من را برای حضور در استقلال انتخاب نمی کردند.

فخرالدینی در پایان گفت: سعی می کنم امسال با انجام تمرینات بیشتر، موثرتر از گذشته به فوتبالم ادامه دهم و می خواهم سال به سال بهتر باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج