اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۴۴۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی بوئر: هنوز به تیم ایمان دارم

فرانک دی بوئر در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

طرفداری: اینتر در بازی مقابل سمپدوریا در استادیوم لوییجی فراریس با نتیجه ۱-۰ شکست خورد تا بازهم فرانک دی بوئر تحت فشار قرار گیرد. او ناامید شده است و همچنین در مورد گابیکل معتقد است، وی هنوز آماده بازی نیست. مصاحبه فرانک دی بوئر را می خوانید.

خیلی ناامید شده ام. در نیمه اول اصلا بازی نکردیم، در نیمه دوم فوتبال واقعیمان را نشان دادیم اما نمی فهمم چرا قادر نیستیم برای بیشتر از 45 دقیقه بازی خود را ارائه دهیم. من تیمی که با اعتماد به نفس به جنگ چالش ها برود و پیروز شود را ندیدم. در آنالیز ها و تحلیل های پیش از بازی در مورد این موضوع صحبت کرده بودیم. نمی دانم چرا برخی بازیکنان شخصیت واقعیشان را به نمایش نگذاشتند. بین دو نیمه بسیار عصبانی بودم. این مشکلی مربوط به ذهنیت است و این امر را در نیمه اول مشاهده کردم.

این مرد هلندی در ادامه صحبت هایش افزود:

وقتی توپ را در اختیار داریم باید بازی کنیم، نیمه دوم موفق به انجام این کار شدیم اما نیمه اول با تصمیمات بد و پاس های بلند، توپ را به ان ها می دادیم. در حال حاضر مشکلی داریم، بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم باید عوض شویم و به مانند تیم دیگری ظاهر شده و بازی کنیم. همانطور که مقابل تورینو دیدیم، بانگا می تواند در آن پست بسیار خوب بازی کند، این مشکلی مربوط به نظم است و به نظر من، به سیستم تیم ربطی ندارد. هافبک های تیم توانایی های خوبی دارند و می دانند چگونه با توپ کار کنند. با کار با توپ، موقعیت خلق می کنیم و این هدف ما است نه ارسال پاس های بلند و بی هدف.

ناراحتی ادر از تعویض؟

او بازیکنی است که 100 درصد توانش را به کار می گیرد اما اخیرا زیاد بازی کرده است و من نیاز به بازیکن تازه نفس داشتم. بازی بدی ارائه نداد اما تصمیم من این بود.

خرید ۲۹.۵ میلیون یورویی باشگاه در تابستان بر روی نیمکت نشسته است، آخرین وضعیت چیست؟

هنوز هم به ترکیب تیم ایمان دارم و معتقدم می توانیم برخی چیز هارا تغییر دهیم. کیفیت زیادی داریم اما کافی نیست. باید با تمام توان بازی کنیم تا به آن کیفیت برسیم. نمی توانیم عملکرد نیمه اول را بپذیریم. باید مانند بازی مقابل یوونتوس در تمام دقایق بی نظیر باشیم نه تنها 20 یا 45 دقیقه. بقیه شایعات را باید از باشگاه بپرسید، زیرا من در حال حاضر کارم را انجام می دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج